פרשת כי תבוא בנעם

פעילי נעם בירושלים מעלים הילוך וחורשים את השטח

בנעם ירושלים מעלים הילוך!

המתמודדים למועצת העיר, עו”ד אלדד רבינוביץ וגב’ ליאורה אלון, המשיכו בסדרת המפגשים עם תושבי העיר בשכונות השונות לשמוע מהם על צרכיהם וציפיותיהם לקראת הבחירות הקרבות, לחלק מהמפגשים הצטרף גם יו”ר נעם סגן השר אבי מעוז.

במקביל בכל רחבי העיר החלו להיתלות מודעות של המפלגה תחת הכותרת ‘בוחרים בנעם – למען קדושת ירושלים’.

ירושלמים – אנחנו צריכים אתכם איתנו!

כנסו לקישור המצורף לקבלת עדכונים חשובים

תומכי נעם שימו לב – הודעה ובקשה חשובה

בעוד קצת יותר מחודש יתקיימו הבחירות המוניציפליות. יש להן משמעות אדירה לזהותה היהודית של המדינה בכלל ושל הערים השונות בפרט. נעם פועלת בערים השונות להכניס נציגים מטעמה למועצות, ואנו צריכים אתכם כדי להצליח.

לצורך כך – יש לוודא עוד היום שהכתובת המעודכנת בפנקס הבוחרים היא כתובתכם הנכונה, כדי למנוע מצב בו תגלו שאינכם יכולים להצביע במקום מגורכם.

אנא היכנסו לקישור המצורף, ובדקו מה הכתובת המעודכנת. שימו לב שלצורך כך תתבקשו ליצור חשבון עם שם משתמש וסיסמה – זה לוקח דקה וחשוב מאוד!

יצא לאור ספר חדש וחשוב להבנת המערכה התרבותית בישראל

בספר חדש שיצא לאור, “היבאו נושאי עלי ד”, נערכו שיעוריו של מו”ר הרב צבי ישראל טאו שליט”א אודות הפוסטמודרניזם, ההולך ומתפשט בתרבות האנושית – מהותו ההרסנית, דרך פעולתו, סכנותיו לאנושות בכלל ולישראל בפרט, דרכי ההתמודדות עמו וחובת המלחמה בו. מתוך מבט אמוני מעמיק, היונק ממענייני הישועה של תורת מרן הרב זצ”ל, מברר הרב טאו שליט”א את סיבת התפשטות המחשבה הפוסטמודרנית דווקא בתקופתנו ומה עתיד לצמוח ממנה במהלך גאולתנו.

מומלץ מאוד לרכוש ולקרוא את הספר בכדי להבין את התהליכים שקורים בישראל ולדעת כיצד להתמודד במערכה מול הפוסטמודרניזם.

תודה שהצטרפת!

נשמח לקבל עוד כמה פרטים:

תומכים למען הזהות היהודית של המדינה

הרשמו וחזקו את מפלגת נעם!

שומרים לכם על הפרטיות! לא נשתף או נעביר את פרטיכם לשום גורם אחר. 

צור קשר