פרשת ויקהל-פקודי בנעם

תרומות דם. צילום דוברות מד"א

ח”כ מעוז למ”מ שר הבריאות: השב את אבא ואמא לטפסים

יו”ר מפלגת נעם ח”כ אבי מעוז שיגר שאילתא למ”מ שר הבריאות יואב בן צור ושאל אותו מדוע הוא אינו פועל כדי להשיב את ‘אבא’ ו’אמא’ לטפסי תרומות הדם.

“לפני למעלה משנה הוחלט בבנק הדם של מד”א לשנות בטפסים של תרומות הדם את השורות ‘ארץ מוצא אב’ ו’ארץ מוצא אם’, ל’ארץ מוצא הורה 1′ ו’ארץ מוצא הורה 2′. בהמשך, ככל הנראה בעקבות מחאה ציבורית, הוחלט בבנק הדם להשמיט לחלוטין את השאלה בדבר ארצות המוצא של ההורים, זאת, למרות שפרופ’ שנער, סמנכ”לית שירותי הדם, הודתה בשיחה שהוצגה על ידי בוועדת הבריאות של הכנסת, שנתונים אלו עדיין נצרכים מבחינה בריאותית… רצוני לשאול: מדוע אינך פועל על מנת לאפשר למעוניינים בכך לתרום דם במד”א באמצעות הטפסים המקוריים, ובכך להתגבר על משבר הדם החמור הקיים כיום במד”א?”

נגן וידאו

מעורבות התנועה לאיכות השלטון בחינוך – עוד הוכחה לחיוניות תוכנית השקיפות

בהצרה לתקשורת שנשא במסגרת ישיבת סיעת נעם בכנסת, התייחס ח”כ אבי מעוז לסנאטור האמריקאי טום קוטון, שבעקבות נאום קודם של מעוז בו חשף את התמיכה של משרד החוץ האמריקאי בארגון השמאל ‘התנועה לאיכות השלטון’, ביקר קשות את ממשל ביידן בנאום בסנאט. עוד אמר מעוז:

“התנועה לאיכות השלטון נמצאת במאגר במסלול הכחול במערכת הגפ”ן… זוהי דוגמא להפרטת החינוך באופן הכי גרוע שיש – הכנסת עמותות וארגונים שממומנים ע”י קרנות חוץ ומדינות זרות לכיתות של ילדי ישראל, ללא יידוע של ההורים בדבר זהות העמותות והארגונים הללו, האג’נדות שלהם, מקורות המימון שלהם והתכנים שהם מעבירים לילדים.

“זוהי דוגמא אחת למה שמתחולל במאגר התכניות החיצוניות של משרד החינוך. בזה רציתי, ועדיין אני רוצה מאוד, לטפל. אני מקווה מאוד שהליכוד יעמוד בהסכמים הקואליציוניים איתנו, כדי שאוכל לשוב ולטפל בין היתר במאגר התכניות החיצוניות של משרד החינוך”.

 

ח”כ אבי מעוז על הצביעות של מחנה השמאל: הם כבר התנצלו על התבטאויותיהם?

ח”כ אבי מעוז השיב במליאת הכנסת להצעת אי אמון שהגישו חברי האופוזיציה. בדבריו אמר מעוז בין היתר:

“אצלנו יודעים להבהיר דברים וגם להתנצל כשצריך. כשראש הממשלה קרא “להלום בשקר” תקפו אותו בפראות למרות שידעו שהוא מתכוון להלום בשקר, ובכל זאת הוא הבהיר את דבריו. גם כשהשר סמוטריץ קרא ‘למחוק את חווארה’ היה ברור שהוא לא מתכוון להרג המונים חלילה, ובכל זאת הוא התנצל על כך. אבל – כשליברמן קרא להעמיס את את החרדים על מריצה ולהוביל אותם למזבלה, מישהו התנצל על כך? כשיאיר לפיד אמר שחברי כנסת הם ממשיכיו האידאולוגים של יגאל עמיר הוא לא התנצל על כך. כשיאיר גולן, ממובילי המפגינים שצרו על אשת ראש הממשלה במספרה, קרא למתיישבים הצעירים תתי אדם, מישהו התנצל על כך? מישהו מחה על כך? כשניצן הורוביץ קרא לנוער הגבעות ‘נוער הזוועות’ – מישהו התנצל על כך? לא שמענו ממכם מילה”.

נגן וידאו

במקום לאיים כל הזמן בקרע בעם – הפסיקו לקרוע אותו

יו”ר מפלגת נעם ח”כ אבי מעוז התייחס בנאומו ה-81 בנושא הנדסת תודעה לאיומים מצד מחנה השמאל על הקרע שיהיה בעם: “מכל עבר מזהירים אותנו מקרע בעם. הרפורמה המשפטית? קרע בעם. חוק החמץ? קרע בעם. ביטול סעיף הנכד? קרע בעם.

“פשוט הנדסת תודעה של מי שממש לא אכפת להם מקרע בעם, אבל מנסים לנגן לימין ולציבור הדתי והחרדי על ציפור נפשם, כלומר על אחדות עם ישראל. אז לא. לממש הבטחות בחירות זה לא קרע בעם. להחזיר את האיזון בין הרשויות זה לא קרע בעם. לחזק את הזהות היהודית זה לא קרע בעם. אבל כשמיעוט שהפסיד בבחירות מנסה לכפות בכח את השקפת עולמו ואת שימור הכח של האליטות זה באמת יכול להוביל לקרע בעם.

“לא רוצים קרע בעם? פשוט תפסיקו לקרוע אותו”.

תודה שהצטרפת!

נשמח לקבל עוד כמה פרטים:

תומכים למען הזהות היהודית של המדינה

הרשמו וחזקו את מפלגת נעם!

שומרים לכם על הפרטיות! לא נשתף או נעביר את פרטיכם לשום גורם אחר. 

צור קשר