פרשת ויחי בנעם

נגן וידאו

אבי אבות הקונספציה – הרעייה התרבותית בשדות זרים

בריאיון לבועז גולן בערוץ 14 התייחס סגן השר אבי מעוז לקונספציה שהביאה אותנו אל האסון בשמחת תורה, ואל היום שאחרי המלחמה. בין היתר אמר:
אנחנו מחוייבים לטפל גם בצפון וגם בדרום. הממשלה קיבלה החלטה שהיא מטפלת קודם כל בדרום, אבל היא מחוייבת לטפל גם בצפון. לא תהיה ברירה – צריך להשמיד ולהכריע את החמאס, להביא את החטופים הביתה בשלום, ואז אנחנו מחוייבים לטפל בצפון. אני לא מאמין ב’השגה דפלומטית’, נהיה מוכרחים לטפל בזה בכח ולהשיג את חיזבאללה צפונה.
אבי אבות הקונספציה מבחינתי זה הקונספציה שאנחנו הולכים לרעות בשדות זרים. אנחנו מכניסים לפה תרבות מערב כושלת, שמדברת על רב תרבותיות, על ‘האחר הוא אני ואני הוא אחר’, ואז אני מאבד את הצפון, לא יודע מה זה האויב ולא יודע מה הרוע שיש באויב, כי הרי האחר הוא אני. זה מביא לכך שהצבא עוסק במלחמה במתיישבים ובגירוש מגוש קטיף, ומאידך מביאים את האויב ומחמשים אותו כדי שהוא ישמור עלינו. זה אבי אבות הקונספציה. אנחנו צריכים לחזור לשורשינו. אתה רואה את זה ברוח של הלוחמים! אתה רואה את זה בלוחמים, בעורף ובמשפחות של החטופים והחללים. כולם חוזרים לשורשים.
אנחנו צריכים להיות נחושים במלחמה נגד המחבלים, צריך לעשות ביתר שאת את מה שעושים ביו”ש. צריך לעקור את הרוע הזה מתוכינו. אני מקוה שלא נחזור לאותה קונספציה, ונראה בעיניים פקוחות: הם כולם רוצים להשמיד אותנו.
הפתרון המדיני צריך להיות מושתת קודם כל על תודעה עצמית שלנו. אנחנו פה בשביל להמשיך את המדינה היהודית. בשביל האידאלים האלה עברנו את הגלות ואת השואה, והקמנו מדינה. אנחנו פה בשביל לגלות לעולם את המוסר האלוקי. כשנהיה ציבור חדור תודעה שאנחנו מדינה יהודית לנצח – זה יחדור גם לאויבנו. צריך להכריע את החמאס, ולאחר מכן נשארים בעזה, בונים ומפתחים את גוש קטיף מחדש. עזה היא שלנו!
נגן וידאו

“צריך להתרכז במלחמה ולא בניהול מו”מ”

בנאומו על בימת הכנסת, סגן השר ח”כ אבי מעוז ציטט את אביו של איתן מור אשר נחטף לעזה בשמחת תורה: “אנחנו מוכרחים להמשיך במלחמה, כי בשבילנו אין מחיר גבוה מדיי במטרה לשמור על מדינת ישראל ועל עם ישראל. אנחנו לא פוחדים לשלם מחירים, גם מחירים כואבים, כדי לשמור על המדינה. כשהאויב יפנים את המסר הזה, הוא יידע שאין לו עוד מה להתעסק איתנו.

אנחנו עומדים נפעמים מול מסירות הנפש של הלוחמים ובני משפחותיהם. אין עוד צבא כזה בעולם”.
לסיום אמר סגן השר : “בע”ה ובוודאות – עם ישראל ינצח, ויחד עם הניצחון נזכה בע”ה במהרה לשיבתו בשלום של איתן יחד עם כל השבויים והחטופים”.
נגן וידאו

ההתנתקות – האיוולת וההפקרות

בנאום הנדסת תודעה מספר 99 התייחס סגן השר אבי מעוז לנושא ההתנתקות :

גלעד שרון שבר את מה שנדמה כשיא האטימות והנדסת התודעה גם יחד.
במאמר שפרסם אתמול, שרון מסביר מדוע ההתנתקות הייתה מוצדקת, ולא הרעה את מצבנו מבחינה ביטחונית.
אפשר להביא הרבה ציטוטים דווקא מאביו על החשיבות של גוש קטיף, מבחינה ביטחונית וציונית, ועל האיוולת וההפקרות שביציאה מחבל עזה.
אבל נראה ששום דבר לא ישכנע את מי שעל פי עדות עצמו שכנע את אביו לצאת למהלך הזה, ובכך הוא בעצם אחראי לפשע האנטי ציוני, אנטי יהודי ואנטי מוסרי של החרבת היישובים, גירוש המתיישבים, הפקרת ציר פילדלפי והגשת חבל עזה על מגש של כסף לאויבינו, תוך יצירת התנאים האופטימליים לעליית החמאס, להזרמת החימוש האיראני בכמויות בלתי נתפסות, לירי על מרכז הארץ ועד למתקפה הזוועתית בשמחת תורה/
אני ממליץ לכל מי שבאיוולתם ובחוסר אחריותם הובילו מהלכים הרסניים מבחינה ביטחונית וערכית, להיכלם בבושת פנים בבתיהם, ולפטור אותנו מחשיפה לדעותיהם הנפסדות.
נגן וידאו

סגן השר אבי מעוז דורש מראש הממשלה: הפסק ההתקשרות עם קרן וקסנר

בנאום שנשא סגן השר אבי מעוז הזכיר מיהי באמת קרן וקסנר :

“מי זאת קרן וקסנר?

סימני שאלה מוסריים כבדים מרחפים מעל לראשה, למשל בעקבות קשריו המפוקפקים,  האישיים והכלכליים, של מייסד הקרן עם הפדופיל אפשטיין, או בעקבות המיליונים שהיא העניקה ללא הסברים מספקים  לאהוד ברק, שרק תמול שלשום כיכב ברשימה של המבקרים באי של אותו פדופיל אפשטיין, ושהוא, אהוד ברק, ראש וראשון לאנרכיסטים שהחלישו את מדינת ישראל בשנה החולפת, ושגם בעת המלחמה עסוק בתוכניות להפלת ממשלת הימין.
חשוב גם להזכיר את תמיכת ראשי הקרן ורבים מבוגריה בהסכם הגרעין, שמסכן בצורה משמעותית את מדינת ישראל.
קרן וקסנר, שבראשה עומדים אנשי התנועה הרפורמית והשמאל הרדיקלי, היא מכונת הנדסת תודעה, שמשומנת בהרבה מאוד כסף, שאחראית אולי יותר מכל גוף אחר להקמת ה’דיפסטייט’, כלומר שלטון העומק של הפקידים, בישראל.
את הדבר הזה היא עושה ע”י תוכניות אקסקלוסיביות, שאליהן מתקבלים פקידים בכירים מהשירות הציבורי, ברשות השופטת ובפרקליטות, בצה”ל ובמשטרה ובעוד שלל מערכות ציבוריות – רמטכ”לים ואלופים, מפכ”לים וניצבים, יועמ”שים וסגנים, מנכ”לי משרדים וסמנכ”לים.
הפקידים הללו מקבלים שנת לימודים יוקרתית בהרווארד עם מלגה מכובדת מאוד, שנה שבה הם ספגו את מיטב התכנים הפרוגרסיביים, באוניברסיטה, שלא הפכה להיות אנטישמית, אנטי ציונית ופוסטמודרנית רק לפני שלושה חודשים”

ראש רשימת נעם ירושלים עו”ד אלדד רבינוביץ בפניה לשר הפנים – דחה את מועד הבחירות!

במכתב לשר הפנים כתב עו”ד אלדד רבינוביץ : “ביום שמחת תורה האחרון, הוקפצתי בחירום יחד עם כל לוחמי ישראל, ומאז אני מתנדב לשרת את המדינה ואת העם בגבול הצפון. ב”ה השירות קרבי ומשמעותי, תופס את הזמן ואת המחשבה.. עריכת בחירות בעת הזו, תפגע בי ובשכמותי באופן ניכר ותגרום לחוסר שוויון בין המועמדים, לבחירות לא הוגנות ולפגיעה במנגנון הדמוקרטי. אציין גם כי חלק משמעותי מהפוטנציאל האלקטורלי שלי מגויס וחלקם הגדול בתפקידי לחימה.

כלל לא עולה בדעתי להשאיר מאחור את חברי הלוחמים איתי כתף אל כתף שנים רבות, וללכת כעת לעסוק בפוליטיקה או לעשות לביתי. הציפיה ממתמודדים לנטוש את המערכה באמצע מלחמה מהווה זלזול חמור במטרותיהם הציבוריות ומסר פגום לציבור על מהותו של השירות הציבורי.

לסיכום, אבקש כי תשקול עמדתך מחדש ותפעל לדחיית הבחירות המוניציפאליות על מנת לאפשר לעם ישראל ניצחון מכריע על הרשעות שהתגלתה, להגביר אחדות בעם ולמנוע מהלך לא דמוקרטי ולא הוגן”

חוברת אגרת לפעילים ותומכים – חפשו אותה בבתי כנסת!

חוברת עבור הפעילים והתומכים שחולקה בבתי כנסת ברחבי הארץ אשר מופיעים בה פרסומים נבחרים של סגן השר אבי מעוז העוסקים בקונספציה שהובילה את עם ישראל למלחמת שמחת תורה.

תודה שהצטרפת!

נשמח לקבל עוד כמה פרטים:

תומכים למען הזהות היהודית של המדינה

הרשמו וחזקו את מפלגת נעם!

שומרים לכם על הפרטיות! לא נשתף או נעביר את פרטיכם לשום גורם אחר. 

צור קשר