פרשת בא בנעם

נגן וידאו

סגן השר מעוז תוקף את החלטת ביהמ”ש העליון: “הסירו ידכם מהרבנות הראשית”

סגן השר ח”כ אבי מעוז בנאום הנדסת תודעה מס 102 :
על פי החוק, בגוף הבוחר את הרבנים הראשיים לישראל ישנם שמונים רבנים, שמתוכם הרבנים הראשיים בוחרים עשרה.
מה זה רבנים? הרבנים הראשיים שבוחרים אותם אמורים לקבוע.
אבל מי שמפרשים כרצונם כל חוק, רגיל או יסוד, וגם פוסלים אותו אם בא להם, החליטו בהנדסת תודעה, שהם יקבעו שהמושג ‘רבנים’ כולל גם נשים.
רק שופט אחד, השופט מינץ, אמר בדעת מיעוט שלשון החוק מאוד ברורה.
איך אמר הגשש החיוור? “אנחנו רוצים לקבוע מי יהיה השופטים, מי יהיה המאמנים, מי יהיה השחקנים, מי יהיה התוצאה ומי יהיה מזג אוויר. אם לא, נשרוף את המועדון”.
בדיוק כמו בדיון שהיה במחוזי בשבוע שעבר, כאשר השופטת שלחה את נציגי אגודת ישראל לגבש עמדה באשר לשילוב נשים במפלגה שלהם.
נכון שדעת מועצת גדולי התורה היא אחרת, אבל מה פתאום שהם יחליטו מי מתמודד אצלם במפלגה? בשביל זה יש שופטים.
אני ממליץ לשופטי העליון להסיר ידם מהרבנות הראשית, ולחזור למה שהם אמורים לעסוק בו, כלומר, משפט על פי לשון החוק, ותו לא.
נגן וידאו

“העם שאליו אני שייך – ה’ הוא אלוקיו”

בנאום במליאת הכנסת התייחס סגן השר אבי מעוז לנתונים שפורסמו, המעידים כי מדינת ישראל היא אחד המקומות הנפלאות בתבל, עם אוכלוסייה מאושרת ואופטימית. הקשיבו ותשמחו

פורום ‘היום שאחרי הניצחון’ של סגן השר אבי מעוז מארח את אביו של החטוף איתן מור

פורום “אחרי הניצחון” שהוקם ע”י סגן השר ח”כ אבי מעוז, אירח השבוע את צביקה מור אביו של איתן מור החטוף בעזה. במהלך הפגישה שמעו חברי הפורום מצביקה סקירה על הסיבות להקמת “פורום תקווה” , על המאמצים הרבים שנעשים עבור החזרת השבויים בדרך של ניצחון וגבורה. חברי הפורום עמדו נפעמים מול גבורתו ותעצומות הנפש של צביקה ושל שאר חברי ‘פורום תקווה’ חזקו ותמכו והתגייסו לעזור בכל מה שאפשר להשגת היעד.

סגן השר ח”כ אבי מעוז בפגישה עם אב”ד חב”ד

סגן השר אבי מעוז והרמ”ט שלו, יהודה גליקמן, נפגשו היום עם אב”ד חב”ד, הרב יצחק ירוסלבסקי במעונו בקרית מלאכי. בפגישה, דנו השניים בסוגיות הנוגעות לתורה, ארץ ישראל ועם ישראל. הרב ירוסלבסקי חיזק את סגן השר על עמידתו האיתנה בכל אלה ושיבח את רמ”ט סגן השר, יהודה גליקמן, על עזרתו הרבה עבור בחורי ישיבת חב״ד.

סגן השר ח”כ אבי מעוז בביקור בכפר שיקומי עדי נגב

סגן השר ח”כ אבי מעוז בביקור עם חברי לשכתו בכפר השיקומי עדי נגב בו מעניקים מגוון שירותי שיקום מתקדמים לילדים ולבוגרים עם מוגבלויות שונות מולדות או כתוצאה מתאונות, אף לוחמים שנפצעו במלחמה מגיעים לשיקום במקום זה, חברי הכפר הציגו בפני סגן השר את הכפר הנפרס על מעל 200 דונם של איכפתיות ומסירות. סגן השר בירך אותם על העשייה המבורכת , על המאמצים הגדולים שנעשים עם הלוחמים שהגיעו לכפר ועל הנתינה האין סופית. כמו כן יצרו את התנאים ליצירת שת”פ עם הרשות לזהות לאומית יהודית .

“ההתיישבות היא הניצחון שלנו”

סגן השר ח”כ אבי מעוז בביקור בעין הבשור הנמצא בעוטף עזה, פגש את התושבים שחזרו ליישוב מהמלונות ע”מ לשקם את היישוב , לחזור לעבודת האדמה, לגידולים החקלאיים ולשגרת החיים הקהילתיים. משם קרא סגן השר לממשלה – לתת תמריצים לתושבים שיחזרו לבית ע”מ להמשיך את המפעל הגדול והחשוב של הציונות – התיישבות!

תודה שהצטרפת!

נשמח לקבל עוד כמה פרטים:

תומכים למען הזהות היהודית של המדינה

הרשמו וחזקו את מפלגת נעם!

שומרים לכם על הפרטיות! לא נשתף או נעביר את פרטיכם לשום גורם אחר. 

צור קשר