פרשת וארא בנעם

נגן וידאו

הוא ייצג אותנו?

סגן השר ח”כ אבי מעוז מחה מעל בימת הכנסת על מינויו של אהרון ברק לשליח ישראל בדיון בבית המשפט בהאג ואף ציטט מדבריו של אהרון ברק שמעלה תמיהה איך ייתכן שאדם זה ייצג אותנו, אחד מהציטוטים של ברק :
“ביטחון המדינה אינו יכול לקבל את מלוא ההגנה, כאילו אין זכויות אדם. נדרש איזון עדין ורגיש. זהו מחיר הדמוקרטיה. זהו מחיר יקר, אשר כדאי לשלמו”

בסיום סגן השר תמהה “והוא ישב מטעמנו כשופט בבית הדין הבינלאומי בהאג וייאבק על זכותה של מדינת ישראל להגן על עצמה ולהכריע את אויביה שביצעו את הטבח בשמחת תורה?

אני מציע לערוך על כך משאל בקרב הלוחמים בחזיתות השונות”.
נגן וידאו

האם הקטגור ייהפך לסנגור?

בנאום הנדסת תודעה ה- 101 אמר סגן השר ח”כ אבי מעוז : “

נתבשרנו בתדהמה שמי שיכהן כשופט מטעם מדינת ישראל בדיון בבית הדין הבינלאומי בהאג הוא אהרן ברק.
לחשוב שאהרן ברק יכול לייצג אותנו זו הנדסת תודעה.
האם הקטגור, ששוב ושוב כבל את ידי מערכת הביטחון והצטער על שנתן לצה”ל לנצח יותר מדיי, ייאבק על זכותה של ישראל לסיים את המערכה בניצחון תוך העדפת חיי חיילינו על פני חיי האויב?
האם מי שאמר שהוא מאמין גדול במדינת כל אזרחיה ייצג את זכותה של המדינה היהודית להתקיים?
האם מי שנאבק בשנה שעברה בלגיטימיות של ממשלה נבחרת יהיה הסניגור שלה?
האם ברק, שעליו אמר השופט המנוח חשין שהוא מוכן שיתפוצצו עשרות אנשים אבל שיהיו זכויות אדם, יסנגר על מלחמת החורמה שלנו כנגד האויב האיסלאמו-נאצי שטבח בנו בשמחת תורה?
אני ממליץ לכולנו לזכור ולהפנים את הכלל שקבעו חז”ל:
 ‘אין קטגור נעשה סניגור’.
אני חוזר: אין קטגור נעשה סניגור.”

פורום האמהות ‘למען ביטחון הילדים’ מתקדם בכל הכח !

אל הפורום שבראשות גב’ ליאורה אלון מגיעות מאות דיווחים על בעיות רבות בתחבורה ציבורית בירושלים, על נהגים ערבים אשר שמים מוזיקה ערבית בקולי קולות, על התעמרות בנוסעים, קללות וגידופים בערבית, על כך שנהגים לא עוצרים בתחנות ונהיגה פראית, העלאת נושא חשוב זה עשה רעש גדול בתקשורת והופיע במון כתבות באתרים שונים ,ובכך נוצר קשר עם קצין משטרה בכיר בירושלים שהחליט לשתף פעולה עם הפורום ולמגר תופעות מזעזעות ולהשיב את הביטחון האישי לתושבים . נמשיך בכל הכח על מנת שתושבי ירושלים יקבלו תחבורה ציבורית בטוחה !!!

למען לא ניגע לריק ולא נלד לבהלה

עו”ד אלדד רבינוביץ פרסם מאמר דעה בערוץ 7 בו הוא כותב על הדחיית הבחירות המקומיות, דמוקרטיה, בג”צ , נבחרי ציבור ועל שליחות, לקריאת המאמר לחצו

תודה שהצטרפת!

נשמח לקבל עוד כמה פרטים:

תומכים למען הזהות היהודית של המדינה

הרשמו וחזקו את מפלגת נעם!

שומרים לכם על הפרטיות! לא נשתף או נעביר את פרטיכם לשום גורם אחר. 

צור קשר