תקציבי הרפורמים שאושרו בממשלה הם הרבה יותר מאשר רק כסף

#עמדה_בנעם :

“האגף ליהדות מתחדשת” במשרד התפוצות הוא שם מכובס ומהונדס, שמחביא מאחוריו את האגף לענייני החדרת התנועה הרפורמית מארצות הברית לישראל. אמש פורסם כי כחלק מהתקציב שאישרה הממשלה, יקבל המשרד מתנה מיוחדת מממשלת מדינת כל אזרחיה של בנט, כהנא, לפיד וליברמן: 40 מיליון ש”ח לעידוד פעילות האגף.

מדובר בכסף גדול, אבל באירוע גדול הרבה יותר מאשר רק כסף. זה החלק השני בתנועת המלקחיים של ממשלת ההתנתקות: ביד אחת פוגעים עוד ועוד בכל מה שעושה את מדינת ישראל ליהודית, מפריטים ומפרקים את הגופים היהודיים של מדינת ישראל, ופותחים את גופי הכשרות, הגיור, הנישואין והגירושין לתחרות, שצפויה להכניס בחסות בג”ץ שחקנים רפורמיים וקונסרבטיביים מהר מאוד לתמונה.

והיד השניה, היא היד שמחזקת את דריסת הרגל של התנועה הרפורמית בתוככי מדינת ישראל. מתן לגיטימציה באמצעות חלוקת הכותל המערבי ל’רחבה רגילה’ ו’רחבה דרומית’ שתינתן לרפורמים, הכפשה ושיימינג מתוזמר לנערים ונערות שמנסים לשמור על קדושת המקום ולהתפלל בו כמנהג ישראל, הכנסת רבאיי רפורמי לראשונה לכנסת ישראל ונתינת תפקידי מפתח בפעילות הפרלמנטרית בידיו – וכעת חלוקת תקציבים שיביאו פעילות רפורמית ענפה בערי ישראל.

נזכיר: התנועה הרפורמית היא שהתנגדה לציונות ומחקה את התפילות לגאולת ישראל וחזרה לציון מסידוריה, היא שחתומה על מיליוני שרשראות-דורות יהודיים שנגדעו בהתבוללות בארה”ב, היא שרבים מחבריה מתנגדים גם היום למדינת ישראל ומכפישים אותה ככובשת ולא מוסרית, ומעל הכל היא שמנסה לעקור את יסודות האמונה וההלכה של עם ישראל מזה מאות דורות, ולהחליפם בערכי תרבות המערב והפרוגרסיביות.

מפלגת נעם תפעל בכל הדרכים העומדות לרשותה כדי לא לאפשר להם להפוך את מדינתנו למדינת כל אזרחיה, מגדריה – ודתיה. כי הגענו הנה ולא לאוגנדה, כדי להקים מדינה יהודית בארץ ישראל – היא מדינת ישראל.

תודה שהצטרפת!

נשמח לקבל עוד כמה פרטים:

תומכים למען הזהות היהודית של המדינה

הרשמו וחזקו את מפלגת נעם!

שומרים לכם על הפרטיות! לא נשתף או נעביר את פרטיכם לשום גורם אחר. 

צור קשר