קרן הדיפ סטייט הפרוגרסיבית עושה קולות של ציונות, סגן השר מעוז מזכיר מה היא באמת

הדברים המלאים של סגן השר מעוז:
קרן וקסנר
אדוני היו”ר, כנסת נכבדה, גברתי השרה
קרן וקסנר פתחה בקמפיין הלבנה.
מנכ”ל וקסנר, רענן אביטל, פרסם אתמול טור בערוץ 7, שבו הוא מסביר כיצד הקרן הדגימה מהי ציונות כאשר החליטה להפסיק את פעילותה באוניברסיטת הרווארד לאחר שנים רבות, בעקבות סירוב הנהלת האוניברסיטה לגנות את פשעי החמאס בשמחת תורה.
באמת ריגש אותי מאוד.
מי זאת קרן וקסנר?
סימני שאלה מוסריים כבדים מרחפים מעל לראשה, למשל בעקבות קשריו המפוקפקים,  האישיים והכלכליים, של מייסד הקרן עם הפדופיל אפשטיין, או בעקבות המיליונים שהיא העניקה ללא הסברים מספקים  לאהוד ברק, שרק תמול שלשום כיכב ברשימה של המבקרים באי של אותו פדופיל אפשטיין, ושהוא, אהוד ברק, ראש וראשון לאנרכיסטים שהחלישו את מדינת ישראל בשנה החולפת, ושגם בעת המלחמה עסוק בתוכניות להפלת ממשלת הימין.
חשוב גם להזכיר את תמיכת ראשי הקרן ורבים מבוגריה בהסכם הגרעין, שמסכן בצורה משמעותית את מדינת ישראל.
קרן וקסנר, שבראשה עומדים אנשי התנועה הרפורמית והשמאל הרדיקלי, היא מכונת הנדסת תודעה, שמשומנת בהרבה מאוד כסף, שאחראית אולי יותר מכל גוף אחר להקמת ה’דיפסטייט’, כלומר שלטון העומק של הפקידים, בישראל.
את הדבר הזה היא עושה ע”י תוכניות אקסקלוסיביות, שאליהן מתקבלים פקידים בכירים מהשירות הציבורי, ברשות השופטת ובפרקליטות, בצה”ל ובמשטרה ובעוד שלל מערכות ציבוריות – רמטכ”לים ואלופים, מפכ”לים וניצבים, יועמ”שים וסגנים, מנכ”לי משרדים וסמנכ”לים.
הפקידים הללו מקבלים שנת לימודים יוקרתית בהרווארד עם מלגה מכובדת מאוד, שנה שבה הם ספגו את מיטב התכנים הפרוגרסיביים, באוניברסיטה, שלא הפכה להיות אנטישמית, אנטי ציונית ופוסטמודרנית רק לפני שלושה חודשים.
השפעתן של קרן וקסנר, ושל קרנות נוספות דומות לה, על מבנה השלטון של מדינת ישראל, ועל העובדה שנבחרי הציבור הפכו להיות מסורסים, כאשר הם נשלטים על ידי מערכת פקידות בכירה בעלת אג’נדה פוסטמודרנית מובהקת, היא כל כך גדולה, עד שניתן לומר, שיש להן לא מעט אחריות על יצירת התנאים שהובילו לקונספציות החמורות שהרדימו את מערכת הביטחון הישראלית ולהפתעה המזעזעת של מתקפת הזוועה בשמחת תורה.
תם נשף המסיכות.
כחבר הקואליציה, אני דורש מראש הממשלה ומחבריי לקואליציה להודיע באמצעות נציב שירות המדינה על הפסקת כל התקשרות עם קרן וקסנר החל מהשנה הקרובה

תודה שהצטרפת!

נשמח לקבל עוד כמה פרטים:

תומכים למען הזהות היהודית של המדינה

הרשמו וחזקו את מפלגת נעם!

שומרים לכם על הפרטיות! לא נשתף או נעביר את פרטיכם לשום גורם אחר. 

צור קשר