עדכונים בנעם

פרשת חיי שרה

שלום לכם!

אנו נמצאים בעיצומה של מערכה, בה עם ישראל נלחם מול אויביו הרשעים הקמים עליו להורגו.
זהו פרק נוסף במערכה הגדולה שלנו להגשים בארץ את הייעוד הגדול שלנו, להיות ’ממלכת כהנים וגוי קדוש’ אשר שם ד’ נקרא עלינו. את זה אויבינו לא מסוגלים לשאת, והם מנסים ככל יכולתם להפריע לתהליך שיבת ציון לאורך השנים.

החיילים הגיבורים שנלחמים ברגעים הללו בדרום ובצפון, ביבשה באויר ובים, מגלים בגבורתם את הרוח הגדולה של האומה שלנו. רוח שדוחפת אותנו להתקדם עוד ועוד בגאולתנו, מתוך ידיעה עמוקה שמלחמותינו הן על ה’ ועל משיחו.

נמשיך מתוך הרוח הגדולה הזו להכריע את אויבינו, לנצח את כל הרוע והטומאה שהם מביאים לעולם, ונצא מהמלחמה הזו חזקים יותר, ודבוקים יותר בקב”ה וביעוד הגדול שלנו.

שבת שלום ובשורות טובות

אבי מעוז

נגן וידאו

ספר להם על גור אריה

לקראת נאומו של רוה”מ בקונגרס סקר סגן השר אבי מעוז את הנושאים שלדעתו ראוי להזכיר בנאום:
אני פונה מכאן אל ראש הממשלה שעושה דרכו לאמריקה.
אדוני, אתה זוכה להיות ראש המדינה הראשון שנואם בפעם הרביעית בפני שני בתי הקונגרס.
כבוד גדול.
כבודך הוא כבודנו, כבודה של מדינת עם ישראל, כבודו של עם ישראל.
למרות שמן הסתם טיוטת הנאום כבר מוכנה, אני חושב שזו הזדמנות לספר לנבחרי העם האמריקאי ולציבור שבחר בהם, על העם שלנו, עם ישראל, שהתעורר לחיים לאחר שינה עמוקה של כמעט אלפיים שנות גלות, ובאופן שלא קרה מעולם באנושות חזר לחדש את חייו כעם בארצו.
כדברי מרן הרב קוק זצ”ל, שלא מדובר בעם שנוא בעולם, שהולך לבקש לו מקום בטוח מרודפיו, אלא שגוי קדוש, סגולת העמים, גור אריה יהודה, נעור מתרדמתו הארוכה, והנה הוא שב אל נחלתו.
ספר להם על העם שנלחם כבר למעלה ממאה שנה על קיומו בארץ נחלת אבותיו, ושהמלחמה הנוכחית היא עוד פרק כואב באותה מלחמה ארוכה.
ספר להם שהמלחמה שאנחנו נתונים בה היא כנגד מי שרואים בהיטלר ימ”ש ובנאצים שותפים לדרך.
ספר להם על האיסלאם הרדיקלי, ששאיפתו הקבועה מאז היווסדו היא לכבוש את כל העולם כדי לכפות עליו את הדת שלו, ושהשאיפה להשמיד את מדינת ישראל היא רק השלב הראשון בתכנית.
ספר להם אדוני רוה”מ על הצבא המוסרי בעולם, שבכל שנות קיומו חייליו לא חיללו את גופן וכבודן של נשות האויב.
שאל אותם איפה יש עוד צבא שכזה בעולם?
גלה להם שיש מעוותי נפש ושכל שמציגים את המוסריות הזאת כגזענות.
ספר להם על העם עם רמת פריון חיובית גבוהה, בניגוד למה שקורה בכל העולם המפותח, פריון שנובע ישירות מהאופטימיות המוטבעת בו, מאמונתו ומהוודאות שלו בעתיד הטוב שיגיע לו ולעולם.
שתף אותם בסיפור המופלא על העם המאוחד, שלמרות המכה המזעזעת והכואבת שקיבל בשמחת תורה, נלחם בצורה מלוכדת, ויודע ומאמין בוודאות שינצח גם הפעם.
ספר להם על העם, שמאז שנוצר לפני 3,700 שנה, כל שאיפתו היא לממש את ייעודו להביא ברכה ואושר לכל האנושות ולכל העולם.
וד’ אלוקי ישראל ישמורך מכל רע, ישמור את נפשך, וישמור צאתך ובואך מעתה ועד עולם.

עברנו את פרעה

בתגובה להחלטה המקוממת של בית הדין בהאג ביחס להתיישבות ביהודה ושומרון כתב סגן השר אבי מעוז:

כל אבן וכל גרגר אדמה ביהודה ושומרון ספוגים בזכותנו הלאומית ובהיסטוריה יהודית בת 3,000 שנה. ארץ ישראל היא נחלת אבותינו ויהודה ושומרון לעד יהיו חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל. החלטות בינלאומיות מנותקות מהחוק ומהמציאות ההיסטורית אינן יכולות לשנות זאת.

המתיישבים ביהודה ושומרון תורמים לבניית ארצנו, ומספקים מרחב ביטחון ליתר חבלי הארץ. תשובתנו לבית הדין בהאג צריכה להיות המשך הבנייה, הפיתוח וההתיישבות בכל חלקי ארץ ישראל ובפרט הקמת יישובים נוספים רבים ביהודה ושומרון.

כבר למעלה מ- 3,000 שנה שאנחנו מתמודדים עם צוררים ושונאים שמנסים בכל דרך להכחיד אותנו ולמנוע מאיתנו מלממש את ייעודנו להביא גאולה לנו ולעולם כולו.

חבל שהגוף המתקרא בציניות ‘בית הדין הבין-לאומי לצדק’ לא למד היסטוריה, ובטח שלא למד את הכלל הפשוט שנאמר בפרשת השבוע על עם ישראל על ידי בלעם הרשע, שרצה לקלל ובעל כרחו ברך: “מְבָרְכֶיךָ בָרוּךְ וְאֹרְרֶיךָ אָרוּר”.

עברנו את פרעה, את נבוכדנצר, את אנטיוכוס, את טיטוס ואת כל שאר הצוררים, נעבור גם את בית הדין בהאג.

הרוח שנותנת לנו את הכח

לאחר נאומו של רוה”מ בקונגרס האמריקאי כתב סגן השר אבי מעוז:

צפיתי בנאומו של ראש הממשלה נתניהו בקונגרס האמריקאי, נאום שעוד ידובר עליו רבות. נאום מעורר השראה ומחזק לכל מי שמאמין בצדקת דרכנו ובחוסן עמנו, תוך כדי הפרכת השקרים של האג ושל יתר שונאי ישראל ותומכי הטרור. נאום אשר הציג את המחויבות העמוקה של כל עמנו לניצחון ואת הגבורה היהודית. נאום מאחד וממלכתי אשר מבהיר עד כמה חשוב לשמור על חזון ברור ומנהיגות עוצמתית, גם ובמיוחד אל מול ידידתנו הגדולה ביותר אמריקה.

רוח החיבור לזהות היהודית שנשבה בנאומו של רוה”מ היא זו שנותנת לעם היושב בציון את הכח להמשיך בראש מורם את המאבק הבלתי פוסק על עצמאותנו וקיומנו.

בשעה קשה זו לעמנו, בדיוק כפי שכל חברי הקונגרס תמכו והריעו לנתניהו, על כלל חברי הכנסת הציוניים לעמוד מאחורי ראש הממשלה ולתמוך בו, עד לניצחון בחזיתות השונות והשבת המפונים בצפון ובדרום לבתיהם.

זכינו למנהיג שמסוגל לעמוד באומץ ולדבר בשם עם ישראל בגאווה ובביטחון אל מול כל העולם.

החטופים שנחטפו

סגן השר אבי מעוז יצא בחריפות כנגד המתקפה הבזויה על נועה ארגמני שהצטרפה לנסיעתו של רוה”מ:

כואב לומר אבל זו האמת.

חטפתם את החטופים.

במקום שנושא החטופים יהיה בקונצנזוס, ניכסתם אותו בצורה אלימה למאבק להפלת הממשלה.

בכל הערוצים כותרות על מחאה למען החטופים ולהפלת הממשלה.

הפגנה של פעילי מחאה ומשפחות חטופים מול הבית הלבן עם שלט ענק באנגלית – הצילו את ישראל מביבי.

שום טיפת אחריות.

והשפל הכי גדול – המתקפה הבזויה על נועה ארגמני ועל אבא שלה, שהצטרפו לנסיעתו של רוה”מ, כשהמטרה היחידה שלהם היא לקדם את שחרור החטופים.

המטה שמתקרא ‘מטה משפחות החטופים’ הוא מטה שנשלט ע”י אנשי שמאל רדיקלי, שבציניות בזויה משתמשים בחטופים כדי להפיל את הממשלה ולא בוחלים בשום אמצעי כדי לקדם את המטרה שלהם.

אתם חושבים שנכון לקדם עיסקה מופקרת שתסכן את מדינת ישראל ואת שאר החטופים? זכותכם.

אבל זכותם של רבים אחרים לחשוב שרק בלחץ צבאי מסיבי ובלתי פוסק עד להכרעה מוחלטת של החמאס נגן על מדינת ישראל ונשיב את החטופים.

במאמץ שלכם לסתום פיות של כל מי שחושב אחרת מכם אתם גורמים לעוד ועוד אנשים לא להיות מסוגלים להזדהות איתכם.

ולנועה ארגמני, לאביה וליתר משפחות החטופים והמשפחות השכולות שהצטרפו לנסיעת רוה”מ  – תחזקנה ידיכם.

נגן וידאו

מי יעלה בהר?

בראיון באולפן ערוץ 14 קרא סגן השר אבי מעוז לחבריו לממשלה להתייצב מאחורי רוה”מ כאיש אחד בזמן שליחותו החשובה, והבהיר את עמדתו ביחס לאיסור ההלכתי הברור של עלייה להר הבית.

תיקון עוול

סגן השר אבי מעוז סיפר על ביקורו בניחום אבלים אצל משפחתו של רס”ן ג׳לאא איברהים שנפל בשבוע שעבר, ברפיח:

במהלך הביקור שמעתי מאחיו של ג׳לאא כי בכפר סאג׳ור, ממנו נפלו כ-13 לוחמים במהלך השנים, אין חלקה צבאית בשל בירוקרטיה מתמשכת. לניחום הצטרף גם יו”ר יד לבנים של העדה הדרוזית, מר רמזי חלבי, אותו אני מכיר עוד מתקופת כהונתי כמנכ״ל משרד הפנים לפני 25 שנים, כאשר כיהן אז כראש מועצת דליית אל כרמל.

המשפחה, יחד עם ארגון יד לבנים של העדה הדרוזית פנו אליי בבקשה לסייע בהקמת החלקה הצבאית בסאג׳ור. כדברי האח, “חלקה צבאית ראויה חשובה עבור הלוחמים יותר מפגזים.”

התרגשתי עמוקות מהעוז והעוצמה של המשפחה ובמיוחד מתעצומות הנפש של אמו של ג׳לאא והתחייבתי בפניהם לסייע ככל יכולתי לקידום העניין, בתקווה שעד ליום הזיכרון הקרוב תהיה חלקה צבאית ראויה בכפר סאג׳ור.

נגן וידאו

ביזיון

בראיון לערוץ 7 מחה סגן השר אבי מעוז כנגד השימוש הלא ראוי בחטופים

נגן וידאו

התפכחות אמריקאית

על נסיעת ראש הממשלה נתניהו, פרישתו של הנשיא ביידן מההתמודדות לנשיאות ועוד.

צפו בראיון של סגן השר אבי מעוז לבועז גולן ויערה זרד בערוץ 14

חופש בחירה להורים

סגן השר אבי מעוז סיפר על רשמיו מביקורו בכרמיאל ובבית שאן:

זכיתי לבקר בתלמוד תורה יסדת עז בכרמיאל, מוסד לימודי ייחודי שהוקם על ידי ארבע אימהות גיבורות שראו צורך במסגרת חינוכית תורנית לילדי כרמיאל. לסיור הצטרף ראש העיר כרמיאל, משה קונינסקי, שהביע הערכה רבה לפועלם של ההורים. ע”י הקמת המסגרת החינוכית הייחודית הזו, ניתן מענה לציבור גדול שרוצה להתגורר בכרמיאל ומחפש לילדיו מענה חינוכי תורני עפ”י השקפת עולמו.

בהמשך היום נסענו לביקור בישיבה התורנית בבית שאן, שם נפגשנו עם ראש הישיבה, הרב יעקב בן חמו שליט”א, עם סגן ראש העיר הרב פנחס שבו ועם התלמידים הנפלאים. דיברנו על חשיבות התורה והמסורת כעמודי התווך של הזהות היהודית שלנו. הרב יעקב סיפר לנו על תהליכי הקמת הישיבה ועל החשיבות הגדולה שיש לה בעיר בית שאן.

הגיע הזמן שלהורים במדינת ישראל תהיה אפשרות לבחור את מוסדות הלימוד של ילדיהם בהתאם לאמונתם וערכיהם, מבלי שגורמים פוליטיים או פקידותיים יקצצו בתקציבי המוסדות, כפי שנעשה לתלמודי התורה של ‘המוכר שאינו רשמי’ וה’פטור’. אמשיך להיאבק בכל כוחי למען זכותם של ההורים לבחור את דרך החינוך של ילדיהם, בדגש על תלמודי התורה הציוניים.

נגן וידאו

כבוד

שמעתי נאום מנהיגותי מלא נחישות ועוצמה על צדקת דרכה של מדינתנו

האזינו לראיון של סגן השר אבי מעוז ברדיו קול חי

תודה שהצטרפת!

נשמח לקבל עוד כמה פרטים:

תומכים למען הזהות היהודית של המדינה

הרשמו וחזקו את מפלגת נעם!

שומרים לכם על הפרטיות! לא נשתף או נעביר את פרטיכם לשום גורם אחר. 

צור קשר