פרשנותו המופרכת של העיתונאי נחום ברנע על המלחמה

נחום ברנע
אדוני היו”ר, כנסת נכבדה
לפני למעלה מעשרים שנה, במהלך האינתיפאדה השנייה, כאשר מאות יהודים נרצחו בפיגועי התאבדות, ציטטה המשוררת הלאומית נעמי שמר ז”ל, את בעלה מרדכי הורוביץ, שכתב שנים רבות קודם לכן את המשפט:
“הערבים אוהבים את הרצח שלהם חם, לח ומהביל, ואם אי פעם יהיה להם החופש להגשים את עצמם, אנחנו נתגעגע לגזים הטובים והסטריליים של הגרמנים”.
העיתונאי נחום ברנע הזדעזע אז מהדברים של מי שלדבריו היא “גזענית נמוכה, וולגרית”, והציע לכל אדם שאיננו נגוע בגזענות קשה, לעשות מעשה אזרחי טוב ולעבור למדרכה השנייה, כאשר הוא רואה את נעמי שמר ברחוב.
העיתונאי ברנע, בפרשנותו אז, לא האמין שיגיע מצב שבו המרצחים הערבים יתנהגו באותה שטניות כמו של הנאצים ימ”ש.
עוד פרשנות מופרכת, יהירה ומלאת בורות ושנאה, מפיהם של פרשנים ‘מומחים’ במירכאות, שברנע מייצג אותם נאמנה, שעסוקים במשך שנים בהטפת האג’נדה הפוסט ציונית שלהם לציבור, במסווה של עיתונאות מקצועית, ולא לוקחים שום אחריות על ההתבדות החוזרת ונשנית של הפרשנויות ההזויות שלהם.
ומה פתאום נזכרתי בסיפור העצוב הזה?
לא רק בגלל שאירועי הזוועה שהתרחשו בשמחת תורה, והעדויות המזעזעות שהולכות ונחשפות, ממחישות לנו היטב עד כמה צדקו נעמי שמר ובעלה, בכך שאכזריותם של ממשיכי דרכם של הנאצים מהחמאס, מארגוני הטרור האחרים ברצועה ומתומכיהם בעזה משתווה לאכזריות חיילי האס.אס ימ”ש.
אלא גם בגלל שאתמול, אותו נחום ברנע, שלא הפסיק מעולם לפרסם את הגיגיו, למרות שהוכח שוב ושוב שאיננו יודע לקרוא את המציאות, כתב, שצה”ל נכנס לחאן יונס בלי שום תוכניות ליום שאחרי, מה שמתאים רק לפעולת נקם, וברנע הבטיח שניצחון לא יהיה כאן, וממליץ להתמקד רק בהחזרת החטופים.
אני מציע לכולנו להפסיק לקרוא את כתבותיו של האיש הזה ושל דומיו, לחדול מלהאזין לדבריהם, ופשוט להתעלם מהפרשנויות הכאילו אקטואליות, שכל כך מנותקות מהמציאות המזרח תיכונית ומרוחו של עם ישראל.
אני מאחל לראש הממשלה, לראשי מערכת הביטחון, ובעיקר לחיילי צה”ל ומפקדיו, בהצלחה במשימתם להשמדה מוחלטת של האויב האיסלאמו נאצי שבעזה, ומתוך כך בע”ה גם להחזרת כל החטופים והשבויים, במהרה בימינו אמן.***
בואו להביע תמיכה בנעם: https://bit.ly/3wCkAgg
התפקדו עכשיו לנעם: https://bit.ly/32g0TyF

תודה שהצטרפת!

נשמח לקבל עוד כמה פרטים:

תומכים למען הזהות היהודית של המדינה

הרשמו וחזקו את מפלגת נעם!

שומרים לכם על הפרטיות! לא נשתף או נעביר את פרטיכם לשום גורם אחר. 

צור קשר