סגן השר אבי מעוז חנך את סניף נעם בחריש: “עיר אסטרטגית”

יו”ר מפלגת נעם סגן השר ח”כ אבי מעוז השתתף בפתיחת סניף מפלגת נעם בעיר חריש. במהלך הביקור בעיר שוחח מעוז עם התושבים ושמע על הצרכים השונים ועל הנושאים הדורשים טיפול.
“כשהייתי מנכ”ל משרד השיכון”, סיפר מעוז, “בדיוק פרצה האינתיפאדה. משרד השיכון היה מושקע בחריש ב-150 מיליון ש”ח של תשתיות אך שום יזם לא רצה להתקרב. ניסינו לארגן משפחות שיגורו בבתים שנבנו, מחירי הדירות היו ברצפה. ברוך ה’ הוקם גרעין של בוגרים ממצפה רמון. באחת מההזדמנויות אמרתי להם שהדבר הכי חשוב למדינת ישראל זה ליישב את חריש”.
מעוז הוסיף: “ראיתי בחריש עיר אסטרטגית לעצירת ההתפשטות הערבית מוואדי-ערה. אני מכיר את חריש 21 שנה, ושום דבר לא השתנה, במובן הזה שהמקום תמיד היה נעים ומיוחד, ולכן אין לי ספק שחריש תמשיך להיות דגל של צביון יהודי במדינת ישראל, ומבחינתי, אין סגירת מעגל יפה יותר מפתיחת סניף נעם בחריש”.
סגן השר אמר עוד כי “בשנה וחצי האחרונות אני עוסק רבות בחיזוק זהותה היהודית של המדינה, וברוך ה’ אנחנו רואים ברכה בעמלנו. הרבה מאוד הורים רואים בנו כתובת. יש לנו תמיכה רחבה מאוד, מציבורים שונים, שומרי מצוות, ושאינם שומרי מצוות. חריש היא מיקרו קוסמוס לדיון הציבורי הרחב שמתנהל בכל הארץ על אופיה היהודי של המדינה”.
לדברי מעוז “אנחנו כרגע מעוניינים מאוד להשקיע בבחירות המוניציפליות, ואני אומר לכם: יש יותר ויותר אנשים שאומרים בפה מלא שהם תומכים בנו ורוצים צביון יהודי בחריש, ובמדינה כולה”.

תודה שהצטרפת!

נשמח לקבל עוד כמה פרטים:

תומכים למען הזהות היהודית של המדינה

הרשמו וחזקו את מפלגת נעם!

שומרים לכם על הפרטיות! לא נשתף או נעביר את פרטיכם לשום גורם אחר. 

צור קשר