מנכ”ל נעם אלקנה באב”ד עושה סדר: “המהלך שעשינו אינו איום אלא בחירת הדרך בה נוכל לפעול לחיזוק הזהות היהודית”

בריאיון לערוץ TOV אמר מנכ”ל מפלגת נעם אלקנה באב”ד, בין היתר:

כשהתחלנו את המו”מ הקואליציוני עם הליכוד אמרנו מראש שאנחנו תומכים בממשלה הזו בכל מקרה. עם ישראל צריך שהיא תקום, ואנחנו נחזק את הממשלה או מבפנים או מבחוץ. לתפקיד של סגן שר יש משמעות אם הוא בא עם יכולת לבצע, כלומר סמכויות ותפקידים. זה יאפשר לנו לחזק את הצביון היהודי של המדינה. הדברים המרכזיים שחתמנו עליהם בהסכמים הקולאיציונים כוללים הוצאה של גופים זרים תקציב זר ממשרדי ממשלה שונים, הוצאת הטרלול המגדרי שהכניסו ביתר שאת שר הבריאות הורוביץ ושרת החינוך שאשא ביטון, החזרת האבא והאמא והמשפחה היהודית למקומם הראוי כגולת הכותרת של עם ישראל. כל הדברים האלה שלשמם הגענו לפה קיימים בהסכם והוא שריר וקיים. אמרנו לראש הממשלה שאנחנו לא לחוצים על תפקיד של סגן שר, אפשר לקדם את הדברים האלה מהכנסת, להגיש הצעות חוק, לערוך דיונים בוועדות. אפשר לעשות את זה מתפקיד סגן שר במשרד ראש הממשלה כשמקימים את הרשות לזהות לאומית יהודית, שדרכה דרך שיתוף פעולה עם משרדי הממשלה השונים לקדם את הדברים האלה. הבירוקרטיה במדינת ישראל כידוע ומפורסם היא דבר מאוד חמור ומאוד מעכב, ובממשלה הזו הפקידים עושים את המאמצים הכי חמורים שלהם כדי לעכב ולהקשות, ובהחלט נדרש מנתניהו ולשכתו מאמצים גדולים יותר בשביל להצליח להקים את הרשות ולעגן תחתיה את הסמכויות והתקציבים שנדרשים, וכל עוד הדברים האלה לא קורים אנחנו מעדיפים להיות בכנסת, וממנה להגיש הצעות חוק ודיונים.

אם אתה נכנס למשרד ממשלתי מוכן ומאורגן אתה יכול להתחיל לעבוד. אבל אם צריך להקים את המשרד מחדש, אם המערכת לא מתגייסת בכל הכוח, נותנת לפקידים משימות ברורות ולוחות זמנים ברורות – אתה לא יכול לעבוד. לא קרה כלום מעבר לזה שעברו חודשיים ועבר התקציב בממשלה ולא קיבלנו את הכלים, אנחנו מעדיפים לפעול מהכנסת.
האצבע שלנו עם הכנסת היא עם הממשלה אוטומטית כל הזמן.

אנחנו נמצאים בתקופת הרישום לבתי הספר. ההורים נכנסים ומגלים שיש הורה 1 והורה 2 בכל המערכות. אלפי אנשים רוצים לתרום דם ולא יכולים בגלל ההוראה המטופשת של ניצן הורוביץ לשנות את הטפסים. אתמול הייתי בבג”ץ הכותל, עמדת המדינה בעניין היתה הגרועה ביותר בשנים האחרונות. ראש הממשלה יכול לבקש בישיבת הממשלה הקרובה לשנות את הטפסים ולהחזיר את אבא ואמא. זה הדבר הכי פשוט. למה זה לא קורה? אם זה לא חשוב בעיני אף אחד – בעינינו זה המהות של קיומנו בפה.

תודה שהצטרפת!

נשמח לקבל עוד כמה פרטים:

תומכים למען הזהות היהודית של המדינה

הרשמו וחזקו את מפלגת נעם!

שומרים לכם על הפרטיות! לא נשתף או נעביר את פרטיכם לשום גורם אחר. 

צור קשר