אחדות בעד הזהות היהודית של המדינה בשדולה שיזם ח״כ מעוז:

אירוע השקת השדולה המלא

בשדולה למען שימור וחיזוק הזהות היהודית שהקים יו”ר מפלגת נעם ח”כ אבי מעוז, השתתפו חברי כנסת רבים. “השדולה הכי חשובה שקיימת בכנסת ישראל”

ביום זה התקיים אירוע השקת השדולה לחיזוק ושימור הזהות היהודית של המדינה, לראשונה בכנסת ישראל, בראשות יו”ר מפלגת נעם ח”כ אבי מעוז (הציונות הדתית). בשדולה משתתפים ח”כ דודי אמסלם, ח״כ יעקב מרגי, ח”כ מיכאל מלכיאלי, ח״כ אוריאל בוסו, ח״כ משה אבוטבול וח״כ יוסי טייב.

בתחילה פתח ח”כ מעוז. “אני שמח לפתוח את השדולה. המושג ההפוך מהמדינה היהודית, זה ‘מדינת כל אזרחיה’. תרבות הפוסט מודרנה רוצה למחוק את הזהויות. החל מהזכות האישית, עבור לזהות המשפחה, וממשיך בטשטוש זהות הלאום. אני שומר את תעודת הזהות שלי, שכתוב הלאום יהודי. לא מוכן להחליף את תעודת הזהות. המטרה הבאה שלהם היא למחוק את הזהות היהודית של המדינה. אנחנו נילחם נגד כל הרפורמות הללו, שפוגעות ברבנות הראשית ומטשטשות את הזהות שלנו”.

עוד הוסיף כי “חיזוק ושימור הזהות היהודית של המדינה מתבטא גם בשמירה על הכותל, מקום קודשנו. היחס למסתננים גם הוא קשור לזהות היהודית של המדינה, וזה מה שנעשה במסגרת השדולה”.

ח״כ דודי אמסלם הוסיף אף הוא כי השדולה שהקים מעוז, היא “אחת השדולות החשובות ביותר בכנסת ישראל. המצב במדינה מוכיח שחייבים שתהיה שדולה כזאת. זה באמת מחמם את הלב, שיש כאלה שמבינים את המשמעות של המלחמה הזאת”.

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו השתתף בשדולה למען חיזוק ושימור הזהות היהודית שיזם יו”ר מפלגת נעם ח”כ אבי מעוז (הציונות הדתית).

“אני רוצה להודות על השדולה ועל המאמץ רב השנים. אני ואבי מכירים עשרות שנים ועבדנו ביחד למען אחינו מברית המועצות. אני מאוד מעריך את המחויבות שלך. אנחנו מחוברים לארץ הזאת, לאמונה שלנו, ללאום שלנו. אתה מיטיב להבין מכולם שאנחנו לא יכולים להיות בלי השורשים שלנו. אבל היסוד של קיומנו”

דוברים נוספים:

רוני ססובר יו”ר פורום הורים למען מסורת:

ח”כ יריב לוין:

ח”כ מאי גולן (הליכוד):

הרב עמיטל בראלי (חותם):

הרב אביעד גדות (תורת לחימה):

דברי ח”כ אורית סטרוק בכנס השקת שדולת הזהות היהודית:

דברי ח”כ מיקי זוהר (הליכוד):

הרב אלעד צדיקוב בכנס השקת שדולת הזהות היהודית:

ח”כ איתמר בן גביר:

עו”ד אושרת לוי:

 ח”כ אופיר סופר:

תודה שהצטרפת!

נשמח לקבל עוד כמה פרטים:

תומכים למען הזהות היהודית של המדינה

הרשמו וחזקו את מפלגת נעם!

שומרים לכם על הפרטיות! לא נשתף או נעביר את פרטיכם לשום גורם אחר. 

צור קשר