ח״כ מעוז לשר הביטחון: מדוע פועל פורום להט”בי ביחידת 8200?

ללשכת יו”ר מפלגת נעם ח”כ אבי מעוז (הציונות הדתית) הגיע דואר אלקטרוני ממנו עולה כי בשנה האחרונה הוקם ‘פורום להט”בי’ ביחידה היוקרתית 8200, שמקדם תכנים להט”בים. לא זו אף זו, מהמכתב עולה כי באמ”ן מתכוונים להגדיל את הפורום ולהרחיב אותו.

לאחר עיון במכתב, שיגר מיד ח”כ מעוז מכתב לשר הביטחון בני גנץ ולרמטכ”ל אביב כוכבי בו ביקש לדעת איך הם מתכוונים לפעול.

“ללשכתי הגיע המייל הבא מתוך יחידת 8200. “משהו ענק מתבשל באמ”ן 🏳️‍🌈🏳️‍⚧️. האם אתם אקטיביסטים מלידה? האם חשוב לכם להשפיע על החברה במדינה? האם הנושא הלהט״בי בוער בעצמותיכם? מקומכם איתנו!🔥. אין מצב שפספסתם אבל בשנה האחרונה קם פורום להטב״י ביחידת 8200 והוחלט שהוא הולך להתרחב להיות פורום אמ״ני שיהווה מוקד ללהט”ב באמ”ן!👌🏼👌🏼🎉🎉
מה הולך להיות? תכלס מה שנרצה! 👈🏼 נארגן אירועים המוניים של הקהילה ותומכייה.👈🏼 נארגן התנדבויות. 👈🏼 נשלב תכנים להט״ביים במערכי ההדרכה. אנו מחפשים אנשים טובים שמתאימים להצטרף להובלת הבורד אמ״ני (בראשות קמנ”ר) שמתעסק בכל הדברים לעיל!🤟🏼. הפורום הלהט״בי של 8200 היה שבוע שעבר עם קמנ״ר ואחת המשימות מהדיון היו הרחבת הנושא לכלל יחידות אמ״ן וגיבוש הנהלה מכלל היחידות. אשמח שתפיצו את ההודעה ביחידתכם כדי שמובילי הפורום יוכלו לגבש ״בורד״.

“באופן אישי הזדעזעתי מהמייל הנ”ל”, כתב מעוז, והוסיף, “תאר לך מה היה קורה לו היה נחשף מייל כדלהלן באחת מיחידות החי”ר:

משהו ענק מתבשל במקחצ”ר
האם אתם אקטיביסטים מלידה? האם חשוב לכם להשפיע על החברה במדינה? האם נושא הזהות היהודית במדינה בוער בעצמותיכם? מקומכם איתנו!🔥
אין מצב שפספסתם אבל בשנה האחרונה קם פורום זהות יהודית בחטיבת גולני והוחלט שהוא הולך להתרחב להיות פורום מקחצ”רי שיהווה מוקד לזהות היהודית ביחידות החי”ר של צה”ל!👌🏼👌🏼🎉🎉
מה הולך להיות? תכלס מה שנרצה!

👈🏼 נארגן אירועים המוניים של פעילי חיזוק הזהות היהודית
👈🏼 נארגן התנדבויות
👈🏼 נשלב תכני זהות יהודית במערכי ההדרכה
אנו מחפשים אנשים טובים שמתאימים להצטרף להובלת הבורד המקחצ”רי (בראשות קחצ”ר) שמתעסק בכל הדברים לעיל!🤟🏼
פורום הזהות היהודית של חטיבת גולני היה שבוע שעבר עם קחצ״ר ואחת המשימות מהדיון היו הרחבת הנושא לכלל יחידות מקחצ”ר וגיבוש הנהלה מכלל היחידות. אשמח שתפיצו את ההודעה ביחידתכם כדי שמובילי הפורום יוכלו לגבש ״בורד״.

“למרות שכלל אין להשוות בין חיזוק הזהות היהודית שהיא התשתית של עמינו, לבין סוגיית הלהט”ב שהיא ההיפך הגמור מזה”, הדגיש יו”ר מפלגת נעם, “אתה יכול לתאר לעצמך איזו סערה ציבורית הייתה מתחוללת במדינה בעקבות הקמת פורום הזהות היהודית בחטיבת החי”ר?

אבקש לדעת: כיצד בצה”ל מתייחסים למייל הנ”ל? מה בכוונתך ובכוונת הפיקוד העליון של צה”ל לעשות? בהקשר למכתב ששלחתי לרמטכ”ל (עם העתק אליך) לפני כשבועיים בעניין ירידת אמון הציבור בצה”ל, ובו הצבעתי מה לדעתי נדרש לעשות כדי למנוע את המשך ירידת האמון, אין ספק שמיילים כמו המצוטט לעיל, יורידו עוד ועוד את האמון בצה”ל לשפל, שאף אחד מאיתנו לא רוצה שנגיע אליו”.

צילום: דובר צה”ל

תודה שהצטרפת!

נשמח לקבל עוד כמה פרטים:

תומכים למען הזהות היהודית של המדינה

הרשמו וחזקו את מפלגת נעם!

שומרים לכם על הפרטיות! לא נשתף או נעביר את פרטיכם לשום גורם אחר. 

צור קשר