ח״כ מעוז: כך מתאחדים גורמי שמאל בכנסת ומערכת המשפט כנגד זהותה היהודית של המדינה

יו”ר מפלגת ‘נעם’ ח”כ אבי מעוז (הציונות הדתית) התייחס להיעדרותו הצפויה של נציב השופטים, אורי שהם, מהדיון שיתקיים בעניינו, לאחר שהמליץ לשר הדתות מתן כהנא להדיח את הראשל”צ הרב יצחק יוסף.

“בדקות הבאות אמחיש איך עובד שילוב הידיים של מערכת המשפט עם גורמי השמאל בכנסת כנגד דמותה היהודית של המדינה”, פתח ח”כ מעוז את דבריו במליאת הכנסת.

“נציב קבילות השופטים, בניסיון שפל של סתימת פיות, נזף בראשון לציון, הרב יצחק יוסף שליט”א ודרש להדיחו, בשל העובדה שהראשון לציון מילא את תפקידו המהותי, וביטא את עמדת התורה. הנציב כמובן לא נקט צעד שכזה כלפי שום שופט מבית המשפט העליון, שכלפיו עלו טענות חמורות על התנהלותו”.

מעוז סיפר, כי מיד לאחר המקרה הוא הגיש הצעה דחופה לסדר. “יו”ר הכנסת והנשיאות סירבו לקיים דיון דחוף בעניין, והעבירו אותו לדיון מהיר בוועדה. ולאיזו ועדה? לזו שבראשה עומד חבר כנסת, ששם לעצמו מטרה להילחם מלחמת חורמה ברבנות הראשית ובדמותה היהודית של המדינה. כאילו שדיון ענייני כלשהו יכול היה להיערך בוועדה שכזו”.

לדבריו של מעוז, “אותו יו”ר ועדה חיפה על הנציב שוהם, ואיפשר לו לא להופיע לדיון, למרות סמכותו לחייב אותו להופיע בוועדה. פשוט יד רוחצת יד, זה פרצופה של הקואליציה הנוכחית שמהווה איום על דמותה וזהותה היהודית של מדינת ישראל”.

תודה שהצטרפת!

נשמח לקבל עוד כמה פרטים:

תומכים למען הזהות היהודית של המדינה

הרשמו וחזקו את מפלגת נעם!

שומרים לכם על הפרטיות! לא נשתף או נעביר את פרטיכם לשום גורם אחר. 

צור קשר