ח״כ מעוז בציון יום השואה הבינלאומי בכנסת: “לקרוא ליהודים ‘תתי אדם’? רשעות

“אני מקדיש את נאומי לאמי מורתי מרת אסתר פישהיימר, אוד מוצל מאש מחנות ההשמדה והגטאות, שיאריך ד’ ימיה בבריאות, בטוב ובנעימים”, כך פתח יו”ר מפלגת נעם ח”כ אבי מעוז (הציונות הדתית) את נאומו בכנסת לציון יום השואה הבינלאומי.

“בשנת תשנ”ה, יצא לאור תרגומו העברי של הספר ‘שיבת ציון נס לעמים’, שמחברו הרב ד”ר אברהם לבני ז”ל, נולד בצרפת למשפחה נוצרית. בעקבות זוועות השואה ולימודי תיאולוגיה ופילוסופיה בסורבון בפריס, כאשר עמד על שקריותו של המיתוס שעליו נבנתה הנצרות, וכאשר גילה שהעם היהודי מכתבי הקודש עדיין קיים, חי ונושם, הוא בחר להתגייר, ובהמשך עלה לארץ”.

“בספרו החשוב הוא עומד על המשמעות האוניברסלית של השואה, ואני רוצה לקרוא מקצת מדבריו: “באושוויץ נפגעה האנושות לא רק בבשרה, כי אם גם בעצם נשמתה. משהו נסדק בגורל האנושי, והסדק מעמיק הרבה מעבר לשכבות ההיסטוריות השטחיות וחודר עד השכבות המטה-היסטוריות של עתיד האדם. השואה מעמידה סימן שאלה על ערכם של יסודותיה הפנימיים של התרבות הנוצרית-מערבית. בעוד שהפוגרומים הינם תוצר הפראיות של בני אדם מסויימים.

רצח העם שביצעה הברבריות הנאצית … היה המשך ישיר של עמדתו המוסרית של העולם הנוצרי, שבמשך אלפיים שנה כבר רצח תיאולוגית ומוסרית את העם היהודי, בניסיון ליטול ממנו את זהותו העצמית … השואה היא ההוכחה דרך האבסורד ליעילותם הקיצונית של אותם השקרים, שעליהם נבנתה הציביליזציה הנוצרית במשך אלפיים שנה. רק אחרי שהרע בקע כשחין מלא מורסה, כשהוא סוחף עמו ששה מיליוני יהודים ובתוכם מיליון וחצי ילדים, בתאי הגזים ובקרמטוריום, רק אז נתגלתה לאור יום הסיבה העמוקה לרע שהאנושות סובלת ממנו. כנוצרי לשעבר יש לי הזכות והחובה יותר מכל אדם אחר לומר מפורשות את שמו של הנגע. למרות המקובל, אין זו האנטישמיות. האנטישמיות בעצמה אינה יותר מאשר סימפטום, קדחת שנגרמה על ידי הנגע, ולא הנגע עצמו. ובכן מהו הנגע? הנגע הוא השקר התיאולוגי שעליו נבנתה הנצרות.”

“אני מציע למי מהממשלה שהמושג אנטישמיות השתבש אצלו”, אמר מעוז לסיום, “ולמי מהממשלה שבאיוולתו הוא מזהה בישראל תהליכים כמו בגרמניה הנאצית ובמקביל מכנה ברשעות יהודים בתואר “תתי אדם”, לקרוא ולהעמיק בספר החשוב הזה, אולי יבינו מה זה באמת עם ישראל וישובו לדעה הבריאה והיהודית”.

תודה שהצטרפת!

נשמח לקבל עוד כמה פרטים:

תומכים למען הזהות היהודית של המדינה

הרשמו וחזקו את מפלגת נעם!

שומרים לכם על הפרטיות! לא נשתף או נעביר את פרטיכם לשום גורם אחר. 

צור קשר