ח”כ מעוז: תרופות לחולי סרטן? הצחקתם את שר הבריאות

האם שרי הממשלה דואגים רק לאינטרסים הצרים שלהם? לטענתו של ח”כ אבי מעוז, את שרי הממשלה לא מעניין הציבור. “משרדי הממשלה משועבדים למקורבי השרים והאג’נדות הפרטיות שלהם”

כך פועלים שרי הממשלה בניגוד לייעוד משרדיהם: יו”ר מפלגת נעם ח”כ אבי מעוז (הציונות הדתית) תקף במליאת הכנסת את החלטותיהם של חלק משרי הממשלה, משום שלטענתו לא טובת הציבור עומדת לנגד עיניהם, אלא קידום האג’נדות האישיות שלהם. “אני רוצה לקחת שר אחד לדוגמה ולהראות איך הוא פועל במנותק מייעודו של משרדו ואף הפוך לו, הכל בשירות האג’נדה הפוסט-מודרנית שלו”, פתח מעוז את נאומו במליאת הכנסת.

“השר הורוביץ, שכנראה סבור שהוא לא שר הבריאות אלא השר לענייני הפרוגרס, לא עוצר באדום ולא רואה אף אחד ממטר במאמציו לכפות את דעת המיעוט על הרוב. בשיא הגל הרביעי של הקורונה, כאשר ניתוחים בבתי חולים נידחו, הוא הודיע על תיעדוף ניתוחי המרה וקיצור זמני ההמתנה אליהם. ומה עם כל אלו שמחכים לניתוחים מצילי חיים? לא ממש מעניין אותו. בהמשך הוחלט בבנק הדם ובמד”א, עפ”י הנחיית השר, להשמיט מטפסי תרומת הדם את השאלה על ארצות המוצא של אב ואם, למרות העמדה המקצועית של מנהלת מערך שירותי הדם של מד”א, שהסבירה מדוע זה נצרך. ומה עם המחסור במנות הדם שנוצר בבתי החולים, בין השאר בשל היריקה בפרצופם של אלפי תורמים שמבקשים לתרום בלי מחיקת אביהם ואמם? זה לא ממש משנה, במיוחד אם אפשר ברשעות לזרוק את האשמה על אותם תורמים. ועדת סל התרופות, ברוח השר הממונה, החליטה לממן ניתוחים לשינוי קול למי שעברו ניתוחי המרה”.

“ומה עם טיפולים ותרופות לחולי סרטן שהוצאו מהסל? נו, כמו לשלום, גם לאג’נדות יש קרבנות”, הוסיף מעוז. “וכעת שוב השר החליט לעקוף את הכנסת, ולו כידוע, שופטי בג”ץ לא יפריעו, והוציא חוזר שמבקש לאסור על טיפולים פסיכולוגיים מקצועיים למי שמבקשים להתמודד עם נטייתם ולקבל סיוע מקצועי בכדי שיוכלו להקים בית נאמן בישראל, בית של איש, אישה וילדים. ומה עם האומללות שהם גוזרים על כל אותם צעירים? ומה עם זכויות הפרט שלהם? הצחקתם את כבוד השר. כל מה שהוא דואג זה לקהילה שלו, למקורבים אליו ולקידום האג’נדות הפרוגרסיביות שלו”.

לדבריו של מעוז, השר הורוביץ מתנהג ממש כמו חברו השר כהנא “שמקדם רפורמות בכשרות ובגיור שמטרתן אך ורק לטובת רבני צוהר המקורבים אליו ואל השר ליברמן. משרדי הממשלה אינם מתפקדים לטובת כלל הציבור. משרדי הממשלה משועבדים למקורבי השרים והאג’נדות הפרטיות שלהם. ממשלה בה היהדות – OUT. הפוסט-מודרנה והפרוגרסיביות – IN”. לסיום אמר מעוז, “הגיע הזמן שממשלה זו תהיה OUT, וממשלת המדינה היהודית תהיה IN”.

צילום: דוברות משרד הבריאות

תודה שהצטרפת!

נשמח לקבל עוד כמה פרטים:

תומכים למען הזהות היהודית של המדינה

הרשמו וחזקו את מפלגת נעם!

שומרים לכם על הפרטיות! לא נשתף או נעביר את פרטיכם לשום גורם אחר. 

צור קשר