ח”כ מעוז לגדי נס על תוכניתו בממשלה הבאה: אני הולך להקים רשות לזהות לאומית יהודית, שתטפל בחיזוק הזהות היהודית

בריאיון לגדי נס ברדיו צפון אמר ח”כ אבי מעוז:

למה לשמור על הזהות היהודית? בשביל מה?

אתה צודק, זה הזוי. כשהקמתי בכנסת הקודמת את השדולה לשימור וחיזוק הזהות היהודית אמרו כל הח”כים וגם אני – זה הזוי שבשמדינה היהוידת היחידה עלי אדמות צריך שדולה לשמר את הזהות היהודית. לצערנו בחמש עשרה השנים האחרונות חדרה לפה תרבות הפוסטמודרנה בדמותם של ארגוני פרוגרס רדיקלי עולמיים במימון של מדינות זרות, במימון של ארגונים זרים. חדרו לכל המערכות הציבוריות, ומנסים לטשטש את הזהויות. לטשטש את הזהות האישית, המשפחתית, וכתוצאה מזה לטשטש את הזהות הלאומית שלנו. הזהות הלאומית שלנו היא הזהות היהודית.
החיילים צריכים לקבל גיבוי מוחלט מהמפקדים שלהם. אני זוכר מהתקופה שהייתי בסדיר – היה לנו גיבוי מוחלט. עשינו פעולות בשכם וחיילים אצלנו קיבלו גיבוי מוחלט מהמפקדים שלהם. הרמטכ”ל צריך להיות מזומן לועדת חו”ב ולתת תשובות לשאלות.
עצם העובדה שהצבא מאפשר לכל אותם אנרכיסטים, ארגוני שמאל רדיקלי שכל עניינם להקניט את חיילי צה”ל – צריך להפסיק את זה מיד. הצבא צריך לשים לזה סוף. צה”ל מספיק שקוף בפעולותיו ולא צריך גורמים זרים שיעשו את המלאכה.

אתה מעורר סערה. במשאל אומרים מינוי חשוך. מה אתה הולך לעשות?

אני הולך להעלות את מדינת ישראל חזרה למסלול של זהות יהודית. זה הכל. אני הולך להקים רשות לזהות לאומית יהודית. הרשות הזו תטפל בחיזוק הזהות היהודית במערכות. למערכות הציבוריות שלנו חדרו ארגונים במימון זר. מדינות זרות ממנמות ארגונים שכותבים תוכניות חינוך. מערכת החינוך מכשירה את הדור הבא. אתן לך דוגמה. בכיתה יא למדו שלרחל היתה בת. אתה שמעת שלרחל היתה בת? איך קראו לבת? יוסף. זה תנ”ך?! זה מה שמלמדים היום. טשטוש הזהות הלאומית מתחיל מטשטוש הזהות האישית, עובר לטשטוש הזהות המשפחתית, ומגיע לזהות הלאומית. מלמדים ילדי גן ‘חינוך מגדר’.
תלמידים שמגיעים עם איזה מטען רגשי – הם המיעוט. צריך לטפל בהם ברגישות. אבל להשליט את העניין הזה על כל התלמידים – זה לא בא בחשבון! מה שהם מתכוונים ‘למנוע אלימות’ זה למנוע מח”כ כמוני, שהרי הם מגדירים אותי אלים והומופוב, הם מתכוונים להשליט עלי את הדעות שלהם. חדרו לפה ארגוני הפרוגרס הרדיקלי שמטרתם להשליט את תרבות הפרוגרס. מגיל שלוש מלמדים את הילדים: בן? אולי אתה בת? בת? אולי את בן? מתחילים מטשטוש הזהות האישית ואחר כך מגיעים לטשטוש הזהות הלאומית עד שכבר לא ברור לנו מה צדקתנו ומה פתאום אנחנו מדכאים עם אחר, ומה פתאום שאנחנו מדינה יהודית הרי אנחנו מדינת כל אזרחיה. את הטרלול הזה צריך לעצור. אני מדבר בשקט ובנעם, אבל אני מאוד נחוש לעשות את זה: להחזיר את מדינת ישראל להיות מדינה יהודית.
גדי אותך מצחיק הדיבורים על כיסויי ראש, אבל לצערי זאת השיטה שלהם. עושים שיימינג. אני עכשיו בתוך השיימינג הזה. כל מי שעומד נחוש, מכפישים אותו. הדבר היחיד שיודעים להגיד זה שאני חשוך ומיזוגן ואיראן זה כאן ואני חמינאי החדש. אבל הם לא מתמודדים. כשאומרים מדינה יהודית זה מפחיד אותם, אבל אותי זה לא מפחיד – זה חלום כל הדורות.
ליברמן דאג לכך שבכל השנים האחרונות ארגון נתיב יהיה תחת אחריותו. ועכשיו מגיע אבי מעוז ולוקח את זה תחת אחריותו. וליברמן יודע בדיוק למה. אני אדאג שלא ייכנסו לכאן מי שלא זכאי לפי חוק השבות. הם חותרים שהמדינה הזו תפסיק להיות מדינה יהודית.
אני מסרב להפנים שמה שמותר לשמאל אסור לימין. אנחנו נחושים, אני נחוש ביותר להחזיר את מדינת ישראל להיות מדינה יהודית.

***
בואו להביע תמיכה בנעם: https://bit.ly/3wCkAgg
התפקדו עכשיו לנעם: https://bit.ly/32g0TyF

תודה שהצטרפת!

נשמח לקבל עוד כמה פרטים:

תומכים למען הזהות היהודית של המדינה

הרשמו וחזקו את מפלגת נעם!

שומרים לכם על הפרטיות! לא נשתף או נעביר את פרטיכם לשום גורם אחר. 

צור קשר