ח”כ מעוז: כך תתגמל ממשלת השמאל את רוצחיו של יהודה דימנטמן הי”ד

יו”ר מפלגת ‘נעם’ ח”כ אבי מעוז (הציונות הדתית) תקף היום (ד’) במליאת הכנסת את ההחלטה המסתמנת של הממשלה לפנות את הישיבה בחומש.

במהלך דיון שהתקיים היום (ד’) בעניין ‘מניעת ההסדרה של ההתיישבות הצעירה’, אמר מעוז: “אבולוציה פירושה הִתפּתחוּת מוּדרֶגת, תהליך צמיחה וגידול. רבולוציה היא שינוי גמור ופתאומי, מהפכה. עם ישראל נמצא בתהליך אבולוציוני של חזרה לעצמו, למסורתו, לשורשיו, ללאומיותו ולארצו. התהליך הזה קורה באופן הדרגתי והתפתחותי”.

“מנגד”, הסביר מעוז, “עומדים הרבולוציונרים הפרוגרסיביים, שמבקשים לעכב תהליך זה בדרך של רבולוציה ומהפכה. מאז שחרור חבלי המולדת במלחמת ששת הימים מתרחש תהליך אבולוציוני של חזרת עם ישראל לנחלת אבותיו, וכיום הגענו כבר ב”ה לחצי מיליון מתיישבים ביהודה ושומרון. הרבולוציה מבקשת להקפיא, לעצור ולהסיג תהליך זה לאחור. כך למשל, מבקשת כעת ממשלת השמאל הפרוגרסיבית לתגמל את רוצחיו של יהודה דימנטמן הי”ד ולגרש את הנוכחות היהודית בישיבת חומש, כהמשך לגירוש מצפון השומרון לפני 16 שנים, במקום לקדם את חיזוק הישיבה שם והחייאת היישוב מחדש”.

מעוז הוסיף: “גם אני הקטן זכיתי להיות שותף בתהליך האבולוציוני הזה, כאשר פעלתי בכל יכולתי בתפקידיי כמנכ”ל משרדי השיכון והפנים לזרז ולקדם את ההתיישבות בכל רחבי הארץ, לרבות ביו”ש. אבל גם במהלכים הללו נלחמה הרבולוציה. ראש הממשלה המנוח, אריאל שרון, שהיה כבר עמוק בתוככי תהליך ההמרה הערכי שלו ביחס להתיישבות, הזמין מאשת השמאל הרדיקלי, טליה ששון, דו”ח בעניין מה שכונה ‘המאחזים הבלתי מורשים באזורי יהודה, שומרון ועזה’, מאחזים שהיו למעשה הרחבות של יישובים שהוקמו על ידי גופים ממשלתיים שונים”.

“ששון”, הוסיף מעוז, “שלימים התמודדה לכנסת ברשימת מרצ, אכן מילאה את מה שהיה מצופה ממנה, והפיקה דו”ח מגמתי ומוטה, חדור בשנאת ההתיישבות ובניסיונות לסכלה ולפגוע בה. בהמשך זומנתי לחקירה ביאח”ה, על כך שהעזתי ליטול חלק במגמה האבולוציונית של פיתוח ההתיישבות, ועל עמידתי כנגד המגמה הרבולוציונית שמנסה בכל כוחה להשיב לאחור את שיבת עם ישראל לארצו”.

“זהו פרצופה של ממשלת ‘מדינת כל אזרחיה’ הנוכחית, שמממשת את מדיניות השמאל הסהרורי, חונקת את פיתוח ההתישבות ביו”ש ומסרבת לסייע להתיישבות הצעירה.

זו אותה ממשלה שמתאמצת בכל כוחה להכשיר ולהלבין בנייה בדואית וערבית בלתי חוקית בנגב ובגליל. האם מישהו מחבריה ייחקר על כך ביאח”ה? חלומות באספמיה. הממשלה הזאת, שמשרתת בנאמנות את המגמות הרבולוציוניות של ‘מדינת כל אזרחיה’ צריכה לעבור מן העולם. ויפה שעה אחת קודם”.

צילום תמונה ראשית: דוברות יצהר

תודה שהצטרפת!

נשמח לקבל עוד כמה פרטים:

תומכים למען הזהות היהודית של המדינה

הרשמו וחזקו את מפלגת נעם!

שומרים לכם על הפרטיות! לא נשתף או נעביר את פרטיכם לשום גורם אחר. 

צור קשר