ח”כ מעוז: כך משרד המשפטים מנרמל פדופיליה

יו”ר מפלגת נעם ח”כ אבי מעוז התייחס בנאומו במליאת הכנסת לתהליך הכשרת פדופיליה שהחל בעולם.

“לפני למעלה משנה וחצי עמדתי כאן ודיברתי על הנדסת תודעת ההמון, על חלון אוברטון ועל התהליך שבו מעבירים דעות של הציבור ממצב שהן בלתי מקובלות בחברה עד למצב שהן הופכות להיות פופולריות.
בתוך דבריי אמרתי, שאני חושש שהשלב הבא יהיה הכשרת הפדופיליה. הבאתי מספר דוגמאות ממדינות שונות, שבהן היחס הנחרץ לפדופיליה כתופעה בלתי לגיטימית נחלש, למשל על ידי מתן אפשרות למפלגות שמכשירות תופעה זאת להתמודד בבחירות או ע”י שינוי השם של התופעה. השר דאז הנדל טען שהמגמה היא הפוכה. איש התקשורת גיא זוהר לעג להערכה שלי. אני לעומת זאת, אמרתי להם שניפגש בעוד כ- 15 שנה.
אז מסתבר שלא היה צריך 15 שנה. ואפילו לא שנתיים.

לדבריו, דו”ח חדש של האו”ם, אדוני היו”ר, שנקרא ‘עקרונות ה-8 במרץ’ ונכתב ע”י ועדת משפטנים בינלאומית בשיתוף עם תוכנית האו”ם בנושא איידס ועם משרד הנציב העליון לזכויות אדם של האו”ם, קורא לאי הפללה של עבירות הקשורות במין ובסמים. בתוך הדו”ח מוסווה המשפט הבא: “בהקשר זה, אכיפת החוק הפלילי צריכה לשקף את הזכויות והיכולת של אנשים מתחת לגיל 18 לקבל החלטות לגבי עיסוק בהתנהגות מינית בהסכמה”. בלי שום מגבלה על הגיל המינימלי. פשוט הפקרת הילדים לטובת תאוות חולניות של מבוגרים.
אז איפה אנחנו בחלון אוברטון? מהשלב של ‘לא יעלה על הדעת’ כבר זזנו.
אולי אנחנו איפשהו בין השלב ה’קיצוני’ לשלב ה’קביל’.
לצערי הולך ומתממש החשש שבהמשך נגיע גם לשלב ה’הגיוני’ ואחריו לשלב ה’פופולרי’.

ומה איתנו פה במדינה?
במצב החוקי הנוכחי במדינת ישראל, קיום יחסים עם ילד בגיל 14-16 נחשב לעבירה פלילית, אלא אם כן פער הגילאים ביניהם הוא לא יותר משלוש שנים וזה קרה בהסכמה.
מסתבר, שבימים אלה ממש, פורסם תזכיר חוק של משרד המשפטים להערות הציבור, שמבקש להגדיל את פער הגילאים לחמש שנים. כלומר, צעיר בן 19 שיקיים יחסים בהסכמה עם ילדה בת 14 לא יופלל. תגידו, אתם נורמליים משרד המשפטים?

אני מודיע מעל במה זאת – חוק זה לא יעבור. לא במשמרת שלי.
פדופיליה היא סטייה.
פדופיליה היא תופעה מתועבת. ואני אעשה כל שביכולתי כדי לוודא שילדי ישראל לא יופקרו בגלל אג’נדות כאלה או אחרות.

תודה שהצטרפת!

נשמח לקבל עוד כמה פרטים:

תומכים למען הזהות היהודית של המדינה

הרשמו וחזקו את מפלגת נעם!

שומרים לכם על הפרטיות! לא נשתף או נעביר את פרטיכם לשום גורם אחר. 

צור קשר