ח”כ מעוז: זה מה שמדינת ישראל צריכה כעת

יו”ר מפלגת נעם ח”כ אבי מעוז התייחס בנאומו במליאת הכנסת למצב בו מדינת ישראל נמצאת, ולדבר הכי חשוב אותו מדינת ישראל צריכה.

“מה שמדינת ישראל צריכה כעת זו ממשלה ריבונית. ממשלה ריבונית שכל כוחה הוא מרוב העם שבחר בה בבחירות דמוקרטיות.
ממשלה ריבונית שמה שמנחה אותה זה אך ורק טובת מדינת ישראל ועם ישראל. ממשלה ריבונית שכפופה לחוק, ואך ורק לחוק, ולא למתחם סבירות דמיוני ומידתיות מומצאת, שנולדו במוחם של לובשי גלימות, שסבורים שעולמם הערכי והנאורות שלהם בעיני עצמם, מעניקים להם איזושהי עליונות מוסרית וערכית על שאר הציבור.

ממשלה ריבונית שמכבדת את מערכת המשפט והשופטים, אבל לא מתבלבלת ולא מאפשרת שום סטייה מעקרון הפרדת הרשויות. ממשלה ריבונית שמכבדת את מוסד הייעוץ המשפטי וקשובה לעצותיו, אבל זוכרת תמיד שמי שנושא בסמכות וממילא גם באחריות זו היא, הממשלה הנבחרת, ושעמדת הייעוץ המשפטי, כפי שקבעה ועדת אגרנט, היא עמדה מייעצת ולא מחייבת.
ממשלה ריבונית שברור לה, שהפקידות, ובמיוחד זו הבכירה, של המערכות הציבוריות של המדינה, נועדה כדי להוציא לפועל את מדיניותה של הממשלה הנבחרת, ולא כדי לשרת שום אג’נדה אחרת, ואם משום מה הדבר לא ברור לפקידים כאלה ואחרים, זכותה וחובתה של הממשלה הריבונית הנבחרת להחליפם.
ממשלה ריבונית שנושאת באחריות ההכשרה לכל הפקידות הבכירה, כולל בצה”ל, במשרד המשפטים ובמערכת החינוך, ולא מפקירה את אותן הכשרות לגורמים פרטיים שמבקשים ליצור סוכני שינוי בתוך המערכות הציבוריות.

ממשלה ריבונית שמובילה את גופי הביטחון השונים ובראשם צה”ל לעסוק בייעוד האחד והיחיד שלהם, ביטחון מדינת ישראל ועם ישראל, וחוסמת כל ניסיון לקדם אג’נדות אחרות ע”י שימוש בהם. ממשלה ריבונית שלא מתביישת בזהות היהודית של המדינה, ולא נבהלת מזעקות השקר וההפחדה על הכפייה והחושך של מי שמנסים להפוך את המדינה למדינת כל אזרחיה.
ממשלה ריבונית שלא מתביישת בזכותו של עם ישראל על ארצו, ופועלת באופן מעשי לממש זכות זאת.

ממשלה ריבונית שיודעת לומר בכל הכבוד הראוי למדינות זרות, גם אם הן ידידות חשובות של ישראל, שאנו מדינה ריבונית עצמאית, ושלא נאפשר הזרמת עשרות מיליוני דולרים לגופים פרטיים אינטרסנטיים לצורך קידום התפיסות הרדיקליות שלהם בתוך ישראל. לקראת חג החירות הקרב ובא, הגיע הזמן שגם ממשלת ישראל תצא סוף סוף לחירות”

תודה שהצטרפת!

נשמח לקבל עוד כמה פרטים:

תומכים למען הזהות היהודית של המדינה

הרשמו וחזקו את מפלגת נעם!

שומרים לכם על הפרטיות! לא נשתף או נעביר את פרטיכם לשום גורם אחר. 

צור קשר