ח”כ מעוז: זאת המטרה המרכזית של מובילי המחאה

יו”ר מפלגת נעם ח”כ אבי מעוז התייחס בנאומו במליאת הכנסת לניסיונות השונים של ראשי האופוזיציה ומובילי המחאה לייצר אווירת נכאים במדינה ולגרום לייאוש.

“אחת מהמטרות המרכזיות של ראשי האופוזיציה ומובילי המחאות היא להשרות רוח נכאים על העם היושב בציון. הרי גם אם הממשלה תמחזר הצעות לתיקון מערכת המשפט שחלקכם הציע בעבר, אתם תזעקו שזו הפיכה משטרית ושאוטוטו אנחנו דיקטטורה. הרי לא משנה כמה הדירוגים הבינלאומיים שלנו נותרים על כנם והאבטלה צונחת, אתם תזעקו על קריסת הכלכלה ועלייה ביוקר המחייה”.

לדבריו, “את מוחם של אנשי השמאל כבר שטפתם, כאילו הממשלה הנוכחית היא משהו בין טורקיה לצפון קוריאה או גרמניה של שנות ה-30. לצערנו, גם במחנה הלאומי-מסורתי יש מי שנדבקים במבט השחור הזה. במיוחד, כאשר הם מבינים איך במשך עשרות שנים היו מי שדאגו לכך שמערכת המשפט, התקשורת, האקדמיה, התרבות ומערכת החינוך יישלטו בידי מי שדוגלים בתפיסת מדינת כל אזרחיה. כאשר הם רואים איך כמעט כל כלי התקשורת לוקחים בגלוי צד ומשמשים כשופרי המחאה. כאשר הם רואים כיצד במשטרה ובמערכת המשפט נוהגים איפה ואיפה ביחס למפגינים מימין ולמפגינים משמאל, בלי להסתיר זאת כלל.

כאשר הציבור הזה, שאחדות העם כל כך חשובה לו, רואה כיצד יש מי שמנסה לקרוע את העם לגזרים, בין אם ע”י הסתת חלקים שונים בעם אלו באלו, ובין אם בעידוד סרבנות.
זה בהחלט יכול לייאש.
אבל אנחנו לא מתייאשים. עם שעבר את כל מה שאנחנו עברנו לא מתייאש. עם שהצליח לשמור על קיומו כעם במשך 1800 שנה, שבהן היה מפוזר בכל קצוות תבל, לא מתייאש. עם, שבתהליך מופלא שלא היה כמותו בתולדות האנושות, קם לתחיה והתקבץ חזרה לארצו, לא מתייאש.
לפני 94 שנים, לאחר מאורעות הדמים של תרפ”ט, שבהם נרצחו למעלה ממאה יהודים ונחרבו הקהילות היהודיות בחברון, בעזה וביישובים נוספים, כתב כך מרן הרב קוק זצ”ל: “כל מי שהוא עוקב את סדרי הישוב, מראשית צעדיו עד עכשיו, יכול הוא להראות בחוש, איך שמכל ירידה אשר סבלנו נצמחה אחר כך עליה והתפתחות יותר גדולה, וצעד של דליגה לטובה יצא מכל משבר … ברור הדבר, שלפי הערך של הכיסוי הזה, גדול יהיה האור אשר ייגלה …”

אם כך נאמר על המשבר הנורא ההוא, קל וחומר שמהמשבר הנוכחי עתידים לצמוח, בע”ה בקרוב, דברים גדולים למדינת ישראל”

תודה שהצטרפת!

נשמח לקבל עוד כמה פרטים:

תומכים למען הזהות היהודית של המדינה

הרשמו וחזקו את מפלגת נעם!

שומרים לכם על הפרטיות! לא נשתף או נעביר את פרטיכם לשום גורם אחר. 

צור קשר