בגץ הוא לא בית משפט גבוה לצדק. מה הוא כן?

שמות נרדפים לבג”ץ
אדוני היו”ר, כנסת נכבדה
לאור הפרסום השערורייתי של הפסק של שופטי הבג”ץ, אני רוצה להציע שמות נרדפים למוסד הזה, שבאופן ציני להחריד קוראים לו בית משפט גבוה לצדק.
בג”ץ זה מחלוקת בזמן מלחמה
בג”ץ זה קרע בעם
בג”ץ זה פירוד בין אחים
בג”ץ זה פלגנות וסכסכנות
בג”ץ זה חוסר צדק
בג”ץ זה פוליטיקה נכלולית
בג”ץ זה מדינת כל אזרחיה
בג”ץ זה דיקטטורה אנטי דמוקרטית שרומסת את רצונו של העם ואת תוצאות הבחירות הדמוקרטיות
והכל כמובן בגלימות שחורות של שופטים, באיצטלא מכובדת ונאורה, בשפה אקדמית גבוהה ומתנשאת מעל ההמון הנבער והחשוך לטעמם של אותם עליונים בעיני עצמם.
הם הרי יודעים שלפסק הדין המעוות והמסוכן הזה אין היום רוב. לכן היה כזה לחץ לכתוב אותו ולפרסמו, כדי שגם שתי הפורשות ייספרו במנין אלו שבחרו לבטל חוק יסוד של הכנסת.
בעצם הרוב של הפסילה הוא אותו רוב בדיוק של החקיקה, אבל איך אני מעז להשוות בין רוב כזה זניח של 53 אחוזים של ימניים, מסורתיים, דתיים וחרדים, כלומר, אותו המון נבער, שרק בשביל ההצגה של הדמוקרטיה נותנים לו לבחור בקלפי ולהרגיש כאילו הקול שלו שווה משהו, לבין רוב משמעותי של 53 אחוזים של שופטים עליונים נאורים, שרק עליהם זרח אור הדעת והמוסר, וכמילותיו של עוזי חיטמן ז”ל: “אך יש כאלה שלוקחים מונופול על החכמה, הם יודעים יותר טוב ממני, הם יודעים יותר טוב ממך, מה טוב בשבילי, מה טוב בשבילך”.
ושוב נזכיר את דבריו של ראש הממשלה המנוח דוד בן גוריון בוועדת החוקה של הכנסת לפני כ- 75 שנה, ואני מצטט:
“…כאשר וייצמן מטיל פתק, הפתק שלו שווה בדיוק כמו פתקא של מנקה ארובות.
… תארו לעצמכם שהעם רוצה משהו, ובאים שבעה אנשים (במקרה שלנו שמונה) המוכתרים בתואר של שופטים … ויפסלו חוק אשר העם רוצה בו! אצלנו תהיה מהפכה … אני חושב שמתן סמכות כזאת לשופטים הוא דבר ריאקציוני. אצלנו לא יהיה לדבר כזה קיום. הציבור לא ישלים עם זה.
… מוטב שיעשו חוק רע, מאשר מיעוט ישתלט. יען כי לא יסבלו זאת!” סוף ציטוט.

תודה שהצטרפת!

נשמח לקבל עוד כמה פרטים:

תומכים למען הזהות היהודית של המדינה

הרשמו וחזקו את מפלגת נעם!

שומרים לכם על הפרטיות! לא נשתף או נעביר את פרטיכם לשום גורם אחר. 

צור קשר