אגרת מסגן השר מעוז לפעילי ותומכי נעם לקראת יום הכיפורים

פעילי ותומכי נעם היקרים לי מאוד.
לפני יובל שנים, עת אני בתחילת כיתה י”ב, פילחה הצפירה את כל רחבי הארץ ואת כל לבבות ישראל בצהרי היום הקדוש.
מדינה בהפתעה ובהלם.
קציני מודיעין בודדים מדרג בינוני וזוטר בפיקוד הצפון ובפיקוד הדרום ראו את כל הנתונים והמידע שהצביעו באופן ברור ומובהק על מלחמה שעומדת לפרוץ והתריעו על כך בכל דרך שיכלו.
אבל ראשי המדינה והצבא היו שבויים בקונספציה שגויה, ובגאווה שהובילה לשאננות סירבו לפקוח את עיניהם, התכחשו למציאות הברורה שהתהוותה למולם, השתיקו את אותם קולות בודדים שערערו על אותה קונספציה והובילו את מדינת ישראל לעמדת נחיתות בפתיחת המלחמה, עמדה שגבתה מחירים כואבים מאוד, עד להתאוששות, שינוי המגמה והניצחון המופלא על אויבינו.
פרק זה בתולדות המדינה מהווה אנלוגיה כואבת למצבנו היום.
העולם המערבי, ובתוכו החברה הישראלית, שבויים עמוק בקונספציה שגויה מבית המדרש הפרוגרסיבי של הפוסטמודרנה.
אמיתות ועמדות מוסריות שהיו ברורות ללא עוררין עד אתמול, הפכו להיות מוקצות מחמת מיאוס.
מושגי האמת והשקר, הטוב והרע, הזהות האישית, המשפחתית, הלאומית והיהודית סומנו כאג’נדות קיצוניות וחשוכות, שמי שמעז לדבר בשבחם מוצג כדמון הזוי ומסוכן.
גם כיום, מתוך גאווה שמובילה לשאננות סותמים פיות. לא מוכנים לשמוע ולקבל שום דעה אחרת שעלולה חלילה לערער את הקונספציה. רק כדוגמה אחת מעוררת חלחלה, ראינו כולנו לפני מספר ימים את המתקפה המכוערת והברוטלית כנגד הרב יגאל לווינשטיין וישראל זעירא בעיר העברית הראשונה, זו שהקים מאיר דיזנגוף, ששמר בקנאות על הזהות היהודית של הפרהסיא הציבורית שלה.
כאז כן היום, קמנו בודדים, ממפלגה אחת, ולה חבר כנסת אחד בלבד שמשמש כסגן שר, שבהשראת רבו זועק על הקונספציה וחושף את פניה המכוערות והמסוכנות.

למען זה קמה מפלגת נעם – לעורר את עם ישראל, לפקוח את עיניו, להוביל להכרת המציאות והסכנות שטמונות בפוסטמודרנה ולחזק את הזהות היהודית של המדינה בפרהסיא הציבורית.
אשריכם שזכיתם וזכינו אנו להיות הצופים המתריעים בשער, ולא רק המתריעים אלא גם העושים למען חיזוק האמת המציאותית, חיזוק הנורמליות האנושית וחיזוק קדושת היהדות.
אולי בעוד חמישים שנה, במבט לאחור, יוכר התפקיד הקריטי שהיה למי שלא שתק, גם כשזה היה לא פופולרי בעליל. גם כשזה היה המתכון הבטוח להפוך למטרה לשיימינג, בוז, לעג ושנאה.
בעולם ישנם קולות של התפכחות.
מדינות באירופה עוצרות את תהליכי ההמרה בילדים שסובלים מדיספוריה מגדרית.
המועמדים האמריקאיים המובילים בבחירות במפלגה הרפובליקנית לנציגם לבחירות לנשיאות, מדברים בצורה ברורה ונחרצת כנגד טשטוש הזהות האישית והמשפחתית, בדגש על היחס לילדים במוסדות חינוך ובמרפאות המגדר.
האם נדע ללמוד מהם?
אני קורא לכולכם להיחלץ חושים ולסייע בכל יכולתכם לנציגי הציבור שלנו בערים השונות, שנטלו על עצמם את המשימה הקדושה הזאת, ללא מורא וללא רתיעה מכל הקמפיין השקרי שמתנהל נגדנו.
בערבו של היום הקדוש, יום קץ מחילה וסליחה על כל עוונותינו, מתחייב אני, שנעם תמשיך, גם ברמה הארצית וגם ברמה המוניציפלית, להשמיע את הקול הברור והנחרץ, קולה של תורת אמת ושל המוסר האנושי, עד לפקיחת העיניים, המוחות והלבבות בע”ה יתברך.
גמר חתימה טובה לכם ולכל בית ישראל.

תודה שהצטרפת!

נשמח לקבל עוד כמה פרטים:

תומכים למען הזהות היהודית של המדינה

הרשמו וחזקו את מפלגת נעם!

שומרים לכם על הפרטיות! לא נשתף או נעביר את פרטיכם לשום גורם אחר. 

צור קשר