עדכונים בנעם

ראש השנה

שלום לכם.

תחל שנה וברכותיה!

בעזרת ד’ הערב ניכנס כולנו אל היום הקדוש, יום הדין, ראש השנה.

בשנה היוצאת קרו תהליכים גדולים וחשובים מאוד בעם ישראל. תהליכי הבירור שהם חלק מצמיחת הגאולה התקדמו מאוד, ועם הכאבים והקשיים שנלווים לתהליכים אלו, אנו סמוכים ובטוחים שהם קידמו אותנו עוד צעדים חשובים בצמיחת גאולתנו ובפרט בצמיחת קומת הקודש של גאולת ישראל.

בעזרת ד’ בשנה הבאה עלינו לטובה נמשיך ונתקדם, נפעל בכל כוחנו להיות שותפים עם א-ל בהמשך תהליכי הגאולה, וכימי צאתנו מארץ מצרים הקב”ה יראנו נפלאות.

אני רוצה להודות לכם, ידידי מפלגת נעם, על כל המילים הטובות, כל הסיוע, כל התפילות להצלחתנו וכל הפעולות שפעלתם לחיזוק המפלגה ולחזק את ידי באופן אישי בשנה היוצאת.

אני מבקש לברך אתכם ואת בני משפחותיכם בשנה טובה ומבורכת. שנה של פריחה גדולה והתקדמות גדולה, והצלחה גדולה בכל מעשה ידיכם.

שבת שלום ושנה טובה ומתוקה

אבי מעוז

נגן וידאו

ממשלה תואמת יועמ”שית

חה”כ אבי מעוז תקף בנאומו בחריפות את שר החינוך ואת הממשלה:
אתמול שר החינוך אמר כאן, ואני מצטט:
“מי שלומד 100% ליבה, יקבל 100% תקצוב.
מי שלא לומד 100% ליבה, לא יקבל 100% תקצוב”.
אדוני שר החינוך,
בעברית קוראים לזה סנקציות.
בעברית יותר נכונה קוראים לזה סנקציות נגד תלמודי תורה.
בעברית עוד יותר נכונה קוראים לזה סנקציות נגד משרתי מילואים.
מה אתם מתלוננים על היועמ”שית שמשתמשת בנשק הסנקציות?
אתם בדיוק כמוה. אולי היא למדה מכם.
ממשלה בדיוק כמו היועמ”שית, שמטילה סנקציות על משרתי מילואים שבחרו לחנך את ילדיהם לפי השקפת עולמם בתלמודי תורה לאומיים.
ישנם בכירים בצה”ל ובמערכת הביטחון, שילדיהם לומדים באותם תלמודי תורה לאומיים, שהממשלה והשר קיש מטילים עליהם סנקציות.
כנראה מכם היועמ”שית למדה את השיטות הסובייטיות של חינוך מחדש של ציבורים שלמים בעזרת סנקציות.
ממשלה שמטילה סנקציות על משרתי מילואים אין לה זכות קיום יותר.
בושה לכם.

נגן וידאו

ואברכה מברכיך

חה”כ אבי מעוז בסרטון בעקבות התפטרותו של ראש ממשלת בריטניה

נגן וידאו

הכבוד של כולנו

חה”כ אבי מעוז בוועדת התקשורת פונה אל הנשיא טראמפ

נגן וידאו

מן האבנים האלה ייבנה המקדש

נאום של חה”כ אבי מעוז ביום פטירתה של נעמי שמר:
היום לפני 22 שנה, בז’ בתמוז, נפטרה המשוררת הלאומית נעמי שמר, ואני רוצה לתת לה את זכות הדיבור.
היא לא היססה לנקוט בביקורת מושחזת על תומכי הנסיגות והוויתורים, כשכתבה על הסרדין שפגש כריש, ובשביל לשמוע ממנו את המילה ‘שלום’ היה מוכן לתת את הסנפיר והזנב, את שתי עיניו וגם את הבטן והגב, ורק כשהסכים לתת הכל, אז הכריש:
“אמר שלום, חשף שיניו,
והסרדין טרוף טורף”.
היא כתבה שיר הלל לחלוצי גוש אמונים ומתיישבי סבסטיה:
על העשרות, המאות והאלפים,
“אנשים כל כך מוזרים, אנשים כל כך יפים”,
ש”קולם במקהלה גדולה כרעם הרחוק מתגלגל:
‘ארץ ישראל שייכת לעם ישראל’ “.
וביקשה: “אנשים מוזרים, לו יהי חלקי עמכם”.
היא כתבה על כך ש:
“כאשר אני הולך
בלי אין ובלי אן”,
ואני אומר, ברמז ברורה לדברי חז”ל, ‘דע מאין באת ולאן אתה הולך’,
גם אז:
“על ליבי, כמו קמע,
יש לי כל הזמן
שיר קטן”,
וכאשר “לפעמים אני סופג
מכה אחר מכה
וכשרע לי וכשמר לי
אז אני דווקא
שר לי כך –
חבלי משיח, הנה זה בא היום”.
היותה נטועה כל כך עמוק בקשר לארץ ישראל הביא אותה להתפלל:
“אל נא תעקור נטוע,
אל תשכח את התקווה.
השיבני ואשובה
אל הארץ הטובה”.
ברוח נבואית משהו, היא כתבה מספר שבועות לפני מלחמת ששת הימים על “העיר אשר בדד יושבת ובליבה חומה”, אך היא “כולה זהב”.
היא הדגישה שם ש”כיכר השוק ריקה”, וכשמבקרים מנותקי זהות יהודית, טענו כנגדה שהשורה הזאת איננה הומנית בגלל ההתעלמות מהערבים, היא הבהירה שמבחינתה, עולם שהוא ריק מיהודים הוא כוכב מת.
ולכן, היא לא היססה לאחר המלחמה להוסיף את הבית על החזרה אל “בורות המים, לשוק ולכיכר”, ועל ה”שופר שקורא בהר הבית בעיר העתיקה”.
ובחיבור עמוק אל האמונה היהודית והכמיהה המשיחית לבניין בית המקדש היא כתבה על כך ש:
“אם בהר חצבת אבן להקים בנין חדש,
לא לשווא אחי חצבת לבנין חדש,
כי מן האבנים האלה ייבנה המקדש”.
האמת שהיה לי בא לשיר את השיר הזה כי את השיר הזה שרנו כשעלינו לקיבוץ מגדל עוז, כשהקמנו אותו לפני 49 שנה.
יהי זכרה של נעמי שמר ברוך.
איך זה קשור לאי אמון?
אני פונה לממשלה – אתם התרחקתם כבר מזמן מעמדותיה של נעמי שמר, מבחינת הזהות היהודית, הריבונות על ארץ ישראל, ואפילו חוק הכותל שלי אתם מעכבים אותו.

נגן וידאו

להציל את הילדים

חה”כ אבי מעוז בפודקאסט של עולם קטן

שעון מקולקל

תגובת חה”כ אבי מעוז לדברי השופט עמית:
גם שעון מקולקל צודק פעמיים ביום.
טוב יהיה אם הפוליטיקאים בגלימות, בדמותו של השופט יצחק עמית וחבר מרעיו, יוצאו מהוועדה לבחירת שופטים.

מוסריות מזויפת

חה”כ אבי מעוז הגיב לידיעה ההזויה:
הממשלה איבדה את הצפון. הגיע הזמן להפסיק עם המוסריות המזויפת והבלבול בין אויב לאוהב.
מקומם של מחבלים הוא מתחת לאדמה.

מסך או עז

חה”כ אבי מעוז בשיתוף אישי:
היום בוועדת התקשורת נשאלתי אם יש לי נכדים. השבתי שאני כבר, ברוך השם, בשלב הנינים, ואצלם הבוקר לא נפתח עם טאבלט או מסך, אלא בחווה, עם הצאן במרחבים הפתוחים.
התיעוד לפניכם:

לסיים את המלאכה

לאחר פרסום שמות ארבעת החיילים שנפלו בלבנון כתב חה”כ אבי מעוז :
כאב גדול על נפילתם של ארבעה מטובי בנינו על הגנת המולדת: סמ”ר יואב קליין, רס”ל ניר בן ארי, סמ”ר ליאב כבביה וסמ”ר נוה חבשוש, הי”ד. תנחומיי למשפחות היקרות שאיבדו את היקר מכל במאבק על תקומת עם ישראל בארצו.
אני קורא לרה”מ: דמם של גיבורינו מחייב הכרעה. אסור לעצור רגע לפני הניצחון. את המלאכה בלבנון חייבים לסיים עד תום, מתוך נאמנות לאינטרס הישראלי בלב

תודה שהצטרפת!

נשמח לקבל עוד כמה פרטים:

תומכים למען הזהות היהודית של המדינה

הרשמו וחזקו את מפלגת נעם!

שומרים לכם על הפרטיות! לא נשתף או נעביר את פרטיכם לשום גורם אחר. 

צור קשר