פרשת כי תשא בנעם

ח”כ מעוז לשרי הממשלה: מדוע אינכם מנפיקים טפסים עם אבא ואמא?

יו”ר מפלגת נעם ח”כ אבי מעוז פנה לשרי הממשלה, ושאל אותם מדוע הם לא מנפקים טפסים רשמיים של משרדיהם בהם מופיעים ‘אבא’ ו’אמא’ ברישום ההורות.

“בשנים האחרונות שונו בטפסים של משרדך הכינויים ‘אב’ ו’אם’ ל-‘הורה 1’ ו-‘הורה 2’. זאת, למרות שבאוקטובר 20′ דחתה מליאת הכנסת ברוב גדול את הצעת חוק התאמת טפסים ממשלתיים (פרטי הורים) שביקשה לקבוע כי בכל טופס הניתן על ידי גוף ציבורי או על ידי גוף פרטי המציע שירות לציבור, ייעשה שימוש בכינויים ‘הורה 1′ ו’הורה 2’, במקום ‘אב’ ו’אם’. יצוין כי שאילתא זו הוגשה למשרדי ממשלה נוספים ובהם: חינוך, רווחה, פנים, בטחון משפטים ושר מקשר.

רצוני לשאול: מדוע לא יונפקו טפסים רשמיים ובהם רישום הורות תחת הכותרת “אבא” ו”אמא”, מבלי לגרוע מאפשרות לנפק טפסים מקבילים התואמים לחלופת הורים למעונינים בכך?”

הצעת החוק שתשמור על ילדי ישראל בבתי הספר ובגנים

בסוף השבוע האחרון הגיש ח”כ אבי מעוז הצעת חוק שנועדה לשמור על הילדים שלנו בבתי הספר ובגנים.
על פי הצעת החוק, תיאסר חשיפת ילדים בגנים ובבתי הספר עד גיל 14 לתכנים הקשורים לנטיה מינית ולזהות מגדרית. לאחר גיל 14 תהיה חשיפה כזו מותרת בתנאי ש70% מהורי הכיתה יביעו את הסכמתם, בתנאי שהילדים ירצו בכך ובתנאי שמי שיעביר את התכנים יהיו אנשי מקצוע מובהקים.
הצעת החוק היא תיקון למצב בו ארגונים בעלי תפיסת עולם קיצונית, הממומנים על ידי קרנות זרות, פועלים בבתי הספר ובגנים (!), מלמדים את הילדים על מגדר וזהות מינית באופן שלא מותאם לגילם של הילדים ובצורה לא מקצועית, המוטית לתפיסת עולמם, כל זה בניגוד מוחלט לרצונם של רוב ההורים ובמקרים רבים ללא ידיעת ההורים.

מתקנים את המעוות: מי יירשם כיהודי בישראל

ח”כ אבי מעוז הגיש הצעת חוק להסדרת הרישום כיהודי במרשם האוכלוסין.
לפני מספר שנים פסק בג”ץ, תוך התעלמות מזהותה היהודית של ישראל, כי חובה על המדינה לרשום במרשם האוכלוסין את מי שעבר ‘גיור’ בחו”ל – כיהודי. זאת חרף העובדה שאותו אדם אינו יהודי – לא רק על פי ההלכה, אלא גם על פי החוק, לעניין נישואין וגירושין.
הצעת החוק מגדירה כי רק מי שמוכר כיהודי מבחינה הלכתית על ידי הרבנות הראשית, קרי מי שנולד לאם יהודיה או התגייר כהלכה, ירשם במרשם האוכלוסין ובכל רשומה אחרת כיהודי.
כך נמנע הונאת עולים הסבורים כי הם יהודים ואינם כאלה, וכך נביא למדינה אחת עם רישום אחד והגדרה אחת ברורה של יהדות – כפי שהיא באמת.

נגן וידאו

ח”כ מעוז בנאום לפורים: זה הדבר החשוב שאוייבי ישראל לא מבינים

יו”ר מפלגת נעם ח”כ אבי מעוז התייחס בנאומו במליאת הכנסת לקשר הישיר בין המן האגגי המוזכר במגילת אסתר, לבין נאומו של נסראללה שפורסם לפני מספר שבועות בו אמר בסיפוק כי “ישראל חוששת ממלחמת אזרחים”.

“כאשר מבקשי רעתנו בלבנון ובאיראן, ברמאללה ובעזה, וגם שונאינו במערב, מתבוננים בחברה הישראלית… כל אחד מהם, בניתוח די פשוט, מגיע למסקנה, שהחברה הישראלית היא חברה מנותקת מעברה, מנוכרת למורשתה, וצועדת במסלול ישיר להתפרקות ערכית מוחלטת, שתוביל גם לחוסר היכולת לעמוד מול כל הניסיונות לחסלה…

מה שהצורר האגגי לא הבין, זה שמדובר בעם שבמהותו הוא אחד, ושגם המן הרשע בעצמו הוא בסך הכל כלי משחק בידי ההשגחה האלוקית שלא עזבה ולא תעזוב את עם ישראל לעולם. הבחירה בעם ישראל היא מוחלטת. תהליך הגאולה הוא ודאי. והכוחות הטמונים בעם הזה, גור אריה יהודה, מתחת לכל המסכים והקליפות, הם עצומים ועוד יצאו ויתגלו ויביאו ברכה לאנושות כולה”.

תודה שהצטרפת!

נשמח לקבל עוד כמה פרטים:

תומכים למען הזהות היהודית של המדינה

הרשמו וחזקו את מפלגת נעם!

שומרים לכם על הפרטיות! לא נשתף או נעביר את פרטיכם לשום גורם אחר. 

צור קשר