פרשת בהר-בחוקותי בנעם

מכוחם אנו פועלים: פגישת עדכון והתייעצות עם רבני המפלגה

השבוע נפגשו יו”ר מפלגת נעם ח”כ אבי מעוז ומנכ”ל המפלגה אלקנה באב”ד עם כעשרים רבנים וראשי ישיבות, מרבני המפלגה, לפגישת עדכון והתייעצות. ח”כ מעוז עדכן את הרבנים בעשיה הפוליטית, במו”מ על החזרתו לממשלה בתפקיד סגן שר, ועל פעולותיו לחיזוק הזהות היהודית מהכנסת. אלקנה עדכן את הרבנים על העשיה המפלגתית, ובפרט על ההיערכות לבחירות המוניציפליות בעוד כחצי שנה. הרבנים הביעו את דעתם בסוגיות שעל הפרק, וחיזקו את ראשי המפלגה לקראת המשך הפעילות.

נגן וידאו

חברי האופוזיציה ברכו על הפעולה בעזה, אבל זו הנדסת תודעה

ח”כ אבי מעוז אמר בנאומו ה-85 בנושא הנדסת תודעה:

“הבוקר צייצו נשיא המדינה, וחברי הכנסת לפיד וליברמן ברכה לכוחות הביטחון על המבצע בעזה. ח”כ גנץ ברך על הפעולה החשובה. זוהי כמובן הנדסת תודעה, שמתאמצת להצניע ולהמעיט את אחריותה של הממשלה הנבחרת ושל העומד בראשה למבצע, שלא יכול היה להתבצע בממשלה שבה חברים נציגי האחים המוסלמים. ברור שצריך לברך ולהוקיר את צה”ל וכוחות הביטחון, אבל במדינה דמוקרטית, מושג שראשי השמאל מתכחשים אליו, כוחות הביטחון לא פועלים עצמאית ופעולות צבאיות לא קורות מעצמן. בדמוקרטיה, ישנה ממשלה, שמורכבת מנבחרי הציבור שנבחרו ע”י רוב הציבור, הם היד האוחזת בחרב, והם אלו שמנווטים את ההחלטות המשמעותיות ונושאים באחריות להן”.

מעורבותו של אל חוסייני בשואה – עניין שולי?

בנאום במסגרת הדיון בכנסת לציון יום הניצחון של בעלות הברית על גרמניה הנאצית, אמר ח”כ אבי מעוז בין היתר:

“אל-חוסייני היה בקשר הדוק עם המפלגה הנאצית מאז שעלתה לשלטון. בין השאר, הוא הביע בשם הערבים רצון להצטרף לחרם הנאצי נגד היהודים, קיבל מיליוני דולרים משר החוץ האיטלקי כדי להרעיל את בארות המים של תל אביב, פעולה שב”ה לא הצליחה, וייסד את המפלגה הערבית הפלסטינית, שתנועת הנוער שלה נקראה לזמן מה ‘הצופים הנאצים’. במהלך מלחמת העולם השנייה הוא ניהל תעמולה רבה למען גרמניה הנאצית ומדינות הציר, בה הציג את הצורר ימ”ש כמגן האיסלאם, ובהמשך הגיש לממשלת גרמניה טיוטת הצהרה על שיתוף פעולה גרמני-ערבי, במטרה לפתור את בעיית היהודים במדינות הערביות. בפגישתם, הבטיח לו הצורר ימ”ש, שכאשר גרמניה תכבוש את המזרח התיכון, האינטרס היחיד שלה שם יהיה השמדת היהודים.

“לאור הדברים הללו ורבים נוספים, מקוממת מאוד ההחלטה, שאני מקווה שהיא לא פוליטית, של הנהלת ‘יד ושם’ להציג את מעורבותו של אל-חוסייני בשואה כעניין שולי. יש כנראה מי שמאוד חושש מהקישור המתבקש בין האנטישמיות שהתגלתה בצורה המזעזעת של השואה לבין המלחמה בת מאה השנים האחרונות על הארץ”.

נגן וידאו

פסיכיאטרית שמסלילה ילדים בני 3 לניתוחי המרה? די לטירוף!

ח”כ אבי מעוז התייחס בנאומו במליאת הכנסת לפסיכיאטרית שאמרה בשידור כי היא מטפלת בילדים בני 3 שיעברו בסופו של דבר ‘טיפול מאשש מגדר’ שמשמעותו ניתוח המרה הכולל כריתת איברים בריאים. בין היתר אמר מעוז:

“לפני שבוע וחצי ישבה באולפן של ‘כאן חדשות’ פסיכיאטרית ילדים, ובלי להתבלבל ובלי להשפיל מבט, היא הסבירה שהיא מטפלת גם בילדים בני 3, אתם שומעים? רבותי, בני 3! שמבקשים לקרוא להם במגדר שהוא שונה מהביולוגיה המולדת שלהם, והם משוכנעים בכך וחוזרים על כך בצורה עיקשת. ואז היא מחליטה להתחיל איתם את הטיפול מאשש מגדר. מאשש מגדר זה אומר שבסופו של תהליך הם יעברו ניתוח לשינוי מין.

עכשיו אני רק רוצה לזעוק את השאלה. רבותיי, אתם מבינים איזה אנשי מקצוע מסוכנים מתעסקים עם הילדים שלנו? איך הגענו למצב שבו אנשים שנחשבים לאנשי מקצוע בתחומם, יכולים על פי תחושות ומצוקות של ילדים קטנים וצעירים, תחושות ומצוקות שאמורים לטפל בהן ע”י טיפול פסיכולוגי מקצועי, להסליל אותם לתהליך שבסיומו הם יהיו מסורסים ללא יכולת להביא חיים לעולם, כרותי איברים ונזקקים לכל חייהם להורמונים וטיפולים כדי לנסות לשרוד?”

תודה שהצטרפת!

נשמח לקבל עוד כמה פרטים:

תומכים למען הזהות היהודית של המדינה

הרשמו וחזקו את מפלגת נעם!

שומרים לכם על הפרטיות! לא נשתף או נעביר את פרטיכם לשום גורם אחר. 

צור קשר